Наукові статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові статті за Автор "Гриньова М. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРІВ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ШКІЛЬНОЇ ПРАКТИКИ(2023) Гриньова М. В.У статті проаналізовано сучасний стан шкільної практики реалізації партисипативного підходу до виховання лідерів. Сфокусовано увагу на важливості професійного розвитку педагогічних працівників задля організації взаємодії, комунікації і кооперації між учасниками освітнього процесу на партнерських засадах та розширення сфер і рівнів партисипації учнів у школі. Наголошено на високому потенціалі неформальної освіти дітей та дорослих щодо сприяння впровадженню в шкільну практику партисипативного підходу до виховання лідерів. Встановлено необхідність пошуку нових релевантних до сучасних процесів діджиталізації освіти та суспільства технологій реалізації партисипативного підходу до виховання лідерів. Окреслено перспективи впровадження у шкільну практику виховання лідерів е-партисипативного проєктування.
- ДокументПОНЯТТЯ «ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ» У СУЧАСНОМУ ДИСКУРСІ ЛІДЕРОЛОГІЇ(2024) Гриньова М. В.В статті розглянуто лідерські якості як порівняно стійка і водночас динамічна синергетичну сукупність інтелектуальних, психологічних та соціальних якостей особистості, необхідних для визнання за особою в суспільній групі позиції лідера та забезпечення ефективного лідерства. Сучасний дискурс лідерології довкола поняття «лідерські якості» визначає запит до освітньої практики виховання тих чи інших якостей особистості, які позиціонуються як лідерські. Тож кожен педагог перед початком пошуку відповіді на питання «Як виховувати?» має віднайти конструктивні відповіді на питання «Що виховувати?» та «Для чого виховувати?».