Переглянути
Нові надходження
- Документ«КЛАС БЕЗПЕКИ» ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ(2025) Красножон Н. В.Система освіти постає перед необхідністю не лише забезпечити безперервність навчального процесу, але й сформувати в учнів ключові компетентності, що сприятимуть їхній безпеці, психологічному добробуту та здатності до адаптації в умовах постійних змін та невизначеності. Одним із перспективних інструментів у цьому контексті є створення та ефективне використання класів безпеки в закладах освіти,
- ДокументТригонометричні контури синхронізації функціональних компетентностей на основі задач математичних олімпіад(2025) Мітельман І. М.У статті продовжено аналіз дидактико-методичних стратегій у вимірі генералізації знань, розвитку та синхронізації математичних і предметно-методичних компетентностей, зорієнтованих на академічну профілізацію (поглиблене вивчення математики), а також на підготовку обдарованих учнів до математичних олімпіад. У старшій (профільній) школі зростає концептуальне значення змістової лінії «Функції»: розв’язування рівнянь і нерівностей, систем, доведення нерівностей та деякі інші типи задач дедалі частіше пов’язуються не лише зі стандартними методами, що належать до змістових ліній «Числа і вирази», «Рівняння і нерівності», а й з інтерпретацією цих задач через властивості функцій. Це відкриває можливості для розширеного тлумачення функціональних компетентностей, особливо у випадках задач підвищеної складності й олімпіадних задач, де ключовим є виявлення нестандартної функціональної структури. Тригонометричний матеріал із його операційно-логічним багатством та концентрованим функціональним змістом традиційно виступає базисним дидактичним «майданчиком» для евристично-пізнавальної діяльності. Метою статті є удосконалення підходів до побудови згорнутих структур типу «теорія-задачі» в математичному та предметно-методичному компетентнісному мисленні, а також моделювання прикладу дидактичного комплексу на основі різнопланових мультиідейних задач олімпіадного рівня. У таких задачах функціональна природа не задана явно чи формально, а розкривається лише внаслідок неочевидної трансформації тригонометричної «тканини» сюжету, зазвичай із залученням та актуалізацією як ключових теоретичних фактів, представлених у чинних навчальних програмах, так і положень, що виходять за їх межі. Отримані результати сприяють оновленню компетентнісного середовища професійно орієнтованої математичної освіти, підвищенню якості підготовки майбутніх учителів математики з математичних і методичних дисциплін, а також посиленню розвивального компонента підвищення кваліфікації вчителів.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКОРУХ «БАТАРЕЙКИ, ЗДАВАЙТЕСЬ!»(2025) Кравець Н. Ю.Сьогодення вимагає інтенсифікації екологізації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти, що забезпечить формування екологічної свідомості та підвищення її рівня у всіх учасників освітнього процесу зокрема, та широкої громадськості загалом.
- ДокументНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ АВТОНОМІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ(2025) Костенко Р. В.Перехід закладу освіти на фінансову автономію забезпечить ефективне використання закладом освіти всіх фінансових ресурсів, отриманих з різних законних джерел фінансування відповідно до чинного законодавства.
- ДокументВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: З ДОСВІДУ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КІЛІЙСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №4 КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(2025) Красножон Н. В.Долучаючись до волонтерської діяльності, учасники освітнього процесу не тільки допомагають, а й розвивають найважливіші духовні цінності: почуття людяності, патріотизму, співчуття, доброти, взаємодопомоги та взаємопідтримки. Формується громадянин, здатний взяти на себе відповідальність за процеси, що відбуваються у суспільстві.