Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 197
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ І СИМУЛЯЦІЙ(2025) Гаєвець Я. С.На уроках математики слід використовувати інтерактивні технології, які передбачають активну взаємодію між учасниками освітнього процесу, співпрацю, обмін думками та спільний пошук рішень. Серед різноманітних інтерактивних технологій особливе місце займає групова робота. Її ефективність пояснюється тим, що вона: забезпечує безпосередній контакт між учнями, сприяє розвитку комунікативних навичок; формує вміння працювати в команді, планувати діяльність, розподіляти обов’язки; сприяє розвитку відповідальності, ініціативності, толерантності, уміння аргументовано відстоювати власну думку та поважати позицію інших.
- ДокументНОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ДЕМОКРАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(2025) Гайдаєнко П. Л.Формування демократичної культури в освіті є одним із ключових завдань сучасної школи. Найефективнішим способом розвитку відповідних компетентностей є безпосередній досвід участі учнів у демократичних процесах. Такий досвід дозволяє не лише засвоювати теоретичні знання, а й практично застосовувати їх у реальних життєвих ситуаціях – у класі, школі, а згодом і в суспільстві. Цей підхід відомий як «навчання через демократію».
- ДокументМЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ(2025) Бальбуза О. М.У психолого педагогічній практиці метафоричні асоціативні карти є дієвим засобом не лише для діагностики, але й для корекційно-розвивальної роботи, а також профілактики емоційних і поведінкових порушень.
- ДокументІНТЕГРАЦІЯ НАУКИ І ПРАКТИКИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ(2025) Ягоднікова В. В.В умовах сьогодення здатність критично аналізувати наукові дослідження та впроваджувати їх результати у практичну діяльність стає ключовою характеристикою сучасного вчителя. В цьому контексті післядипломна освіта як складова неперервної освіти створює необхідні умови та надає можливості для постійного професійного зростання педагогічних працівників.
- ДокументЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: РЕСУРСИ РОЗВИТКУ(2025) Шатайло Н. В.В статті розглянуті ресурси розвитку емоційно-етичної компетентності педагогів, як пріоритетної в проєкції розвитку соціально-емоційного компонента наскрізних умінь здобувачів базової освіти у новій українській школі.