Переглянути
Нові надходження
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКОРУХ «БАТАРЕЙКИ, ЗДАВАЙТЕСЬ!»(2025) Кравець Н. Ю.Сьогодення вимагає інтенсифікації екологізації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти, що забезпечить формування екологічної свідомості та підвищення її рівня у всіх учасників освітнього процесу зокрема, та широкої громадськості загалом.
- ДокументНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ АВТОНОМІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ(2025) Костенко Р. В.Перехід закладу освіти на фінансову автономію забезпечить ефективне використання закладом освіти всіх фінансових ресурсів, отриманих з різних законних джерел фінансування відповідно до чинного законодавства.
- ДокументВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: З ДОСВІДУ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КІЛІЙСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №4 КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(2025) Красножон Н. В.Долучаючись до волонтерської діяльності, учасники освітнього процесу не тільки допомагають, а й розвивають найважливіші духовні цінності: почуття людяності, патріотизму, співчуття, доброти, взаємодопомоги та взаємопідтримки. Формується громадянин, здатний взяти на себе відповідальність за процеси, що відбуваються у суспільстві.
- ДокументВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ Е-ПАРТСИПАТИВНОГО ПРОЄКТУВАННЯ: СИНЕРГІЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ(2025) Гриньова М. В.Е-партисипативне проєктування має високий потенціал щодо виховання лідерських якостей підлітків, адже передбачає впровадження особистісного, аксіологічного та компетентнісного підходів, які у синергетичній єдності забезпечують розвивальний характер виховання у цифровому просторі.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ І СИМУЛЯЦІЙ(2025) Гаєвець Я. С.На уроках математики слід використовувати інтерактивні технології, які передбачають активну взаємодію між учасниками освітнього процесу, співпрацю, обмін думками та спільний пошук рішень. Серед різноманітних інтерактивних технологій особливе місце займає групова робота. Її ефективність пояснюється тим, що вона: забезпечує безпосередній контакт між учнями, сприяє розвитку комунікативних навичок; формує вміння працювати в команді, планувати діяльність, розподіляти обов’язки; сприяє розвитку відповідальності, ініціативності, толерантності, уміння аргументовано відстоювати власну думку та поважати позицію інших.