Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 165
- ДокументПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ (WELL-BEING) ЯК КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ(2024) Солнцева О. А.В статті представлено теоретичний аналіз поняття «психологічне благополуччя» як компонента психічного здоров’я особистості.
- ДокументЕВАЛЮАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ(2024) Здрагат С. Г.В статті розглянуто евалюацію як процес, який призводить до стверджування, наскільки заплановані цілі є насправді реалізованими. Вона виступає в ролі періодичної оцінки ефективності, дієвості, впливу, тривалості та відповідності нововведень в контексті поставлених цілей. Ефективність оцінювання можливо досягти тільки за умов, що воно повинно бути: впорядкованим, тобто, повинно зрозуміло визначати піддослідну сферу та її структуру; запланованим і методично забезпеченим відповідно до точно визначених кроків; регулярним; підпорядкованим старанно опрацьованим критеріям; скерованим на вирішення проблем стосовно подальших за планованих заходів.
- ДокументІНВЕСТУВАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ(2024) Костенко Р. В.Залишаються відкритими питання залучення інвестицій в освітню галузь, відкриття нових та фінансування вже існуючих закладів освіти за рахунок коштів інвесторів, поліпшення інвестиційного клімату у галузі освіти.
- ДокументСУПЕРВІЗІЯ ЯК ПРАКТИКА АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ(2024) Кузнєцова О. В.Сучасна практика діяльності регіонального закладу післядипломної педагогічної освіти свідчить про необхідність і затребуваність реалізації антикризового менеджменту передусім в системі управління кадрами, що передбачає підвищення продуктивності праці, мотивацію персоналу щодо протидії викликам і ризикам, реалізації антикризових стратегій, подолання наслідків кризи, підтримку і професійний супровід фахівців.
- ДокументСТРАТЕГІЧНІ ВИКЛИКИ СТІЙКОСТІ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПРІОРИТЕТИ ТА ЗДОБУТКИ УКРАЇНСЬКО-ЧЕСЬКОЇ СПІВПРАЦІ(2024) Задорожна Л. К.Аналіз досвіду управління та організації діяльності Одеської академії неперервної освіти під час повномасштабної війни у перші роки показав, що необхідними передумовами стабільного розвитку закладу освіти в умовах кризи є єдність колективу та утвердження у щоденній роботі цінностей, які стали фундаментом індивідуальних і групових стратегій стійкості, відновлення та розвитку Академії в умовах війни. Одним з найбільш важливих внесків в утвердження цих стратегій є українсько-чеська співпраця, що стала прикладом поєднання ціннісно-смислового, культурно-просвітницького, професійно-педагогічного, психолого-підтримуючого, фінансово-технічного аспектів партнерської допомоги.