Наукові статті

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 226
  • Документ
    Взаємозв’язок ключових понять понятійного поля лідерології.
    (2023) Гриньова М. В.
    За результатами наукового пошуку у тезах доповіді наголошено, що конструктивне оперування ключовими поняттями понятійного поля лідерології є важливим завданням педагогічних працівників, які цілеспрямовано займаються вихованням лідерських якостей у здобувачів освіти різної вікової категорії. Зауважено, що спроба інтерпретації взаємозв'язків ключових понять понятійного поля лідерології не є вичерпною за кількістю розглянутих понять та певною мірою оглядовою щодо визначення взаємозв'язків між ними, однак відображає загальне бачення, що має перспективи бути розвинуте у подальших наукових розвідках.
  • Документ
    ідкритий дискурс довкола технологій в освіті
    (2023) Гриньова М. В.
    За результатами наукового пошуку у тезах доповіді зроблено висновки, що стрімкі трансформації в освіті обумовлюють потребу погодження визначення поняття «освітня технологія», яке б відповідало сучасному стану розуміння сутності освіти і було загальноприйнятим для наукової та освітянської спільноти, осучаснення наявної класифікації освітніх технологій і переосмислення підходів до визначення змісту навчальних дисциплін з вивчення здобувачами вищої освіти даного питання.
  • Документ
    КУЛЬТУРА ПАРТНЕРСТВА В ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЧИТАННЯ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК
    (2024) Саєнко Л. І.
    У статті наголошено, що партнерство – важливий аспект у реалізації освітньої реформи, адже має об’єднати спільною метою бібліотекарів, учителів, батьків і учнів; розкрито шляхи популяризації читання дітьми через співробітництво, тісну взаємодію школи, родини та бібліотеки.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ ШКІЛЬНОЇ МОЛОДІ У ВІЛЬНИЙ ВІД НАВЧАННЯ ЧАС ЗАСОБАМИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    (2024) Нагорнюк О. А.
    Вивчення різноманітних виховних впливів на молодь у сфері вільного від навчання часу, залучення молоді до соціокультурної діяльності, нейтралізація негативного впливу сьогоденних суперечностей, створення ситуацій, коли особистий розвиток індивіда буде виступати регулятором поведінки й вияву кращих якостей молодої людини сприятиме вихованню вільної, освіченої особистості.
  • Документ
    ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН
    (2024) Костенко Р. В.
    В сучасних умовах аксіологізації освіти виникає потреба у високоморальних науково-педагогічних та педагогічних кадрах із сформованими цінностями. У цьому контексті все більшої актуальності набуває проблема формування організаційної культури закладу освіти.