Наукові статті

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 128
  • Документ
    Актуалізація потреби педагогічного супроводу саморозвитку учнів підліткового віку в науковому дискурсі
    (2023) Гриньова М. В.
    За результатами наукового пошуку у тезах доповіді наголошено на потребі ефективного педагогічного супроводу процесу саморозвитку учнів підліткового віку. Зауважено, що забезпечення у шкільній практиці особистісно зоорієнтованого виховання є досяжним завданням завдяки посиленню уваги педагогів до розвитку таких професійних компетентностей, як психологічної, емоційно-етичної та компетентності педагогічного партнерства.
  • Документ
    Особливості виховання в учнів культури поведінки у цифровому просторі взаємодії
    (2023) Гриньова М. В.
    За результатами наукового пошуку у тезах доповіді зауважено, що у сучасному українському науковому дискурсі актуалізуються різні методологічні аспекти виховання в учнів культури поведінки у цифровому просторі. Зроблено висновки, що проблемним залишається технологічний аспект розв’язання поставленого завдання, що потребує синергетичної єдності зусиль педагогічної науки та освітньої практики у забезпеченні етичності цифрової комунікації учасників освітнього процесу, адже культура поведінки у цифровому просторі як результат виховання є досяжною за умови забезпечення її практики у процесі виховання.
  • Документ
    Застосування технології SMART-цілей в управлінні освітніми проєктами
    (2023) Гриньова М. В.
    У тезах доповіді здійснено огляд ключових аспектів постановки SMART-цілей та зроблено висновок, що за умови дотримання партисипативного підходу в управлінні проєктами, проєктна команда матиме можливість не лише вмотивуватися на досягнення успіху, а й досягти реального SMART-результату. Зауважено, що ефективне використання технології SMART-цілей у реалізації локальних освітніх проєктів потребує відповідного компетентнісно орієнтованого навчання освітян з використанням засобів формальної, неформальної та інформальної освіти й експертної підтримки проєктних команд спеціалістами з управління освітніми проєктами.
  • Документ
    Особливості дистанційної форми організації виховного процесу у ЗЗСО під час війни
    (2023) Гриньова М. В.
    За результатами наукового пошуку у тезах доповіді зроблено висновки, що наразі перед освітньою системою на рівні держави і на рівні кожного ЗЗСО постає завдання впровадження змін в освітній політиці задля сприяння особистісно-професійному зростанню педагогічних працівників та відповідно подальшого впровадження методичних практик, які були б релевантними до викликів та запитів щодо організації виховного процесу в умовах цифровізації освітнього процесу загалом та на рівні загальної середньої освіти зокрема.
  • Документ
    Наукове товариство: спільнодія у пошуках нових сенсів наукової діяльності в умовах викликів сьогодення
    (2022) Гриньова М. В.
    У тезах доповіді презентовано досвід Наукового товариства студентів, аспірантів та молодих вчених КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради”. Наголошено, що в пошуках нових сенсів наукової діяльності в умовах викликів сьогодення наукове товариство усвідомлює необхідність і спрямовує свою діяльність на посилення взаємодії педагогічної науки та освітньої практики.