Перегляд за Автор "Костенко Р. В."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКритерії, показники та рівні сформованості лідерських якостей майбутніх менеджерів наукових проєктів(2023) Костенко Р. В.У статті подано авторське бачення критеріїв, показників та рівнів сформованості лідерських якостей майбутніх менеджерів наукових проєктів. Наголошується на тому, що у професійній діяльності менеджерів наукових проєктів сформованість лідерських якостей має вирішальне значення під час реалізації управлінських функцій. Виокремлено найважливіші лідерські якості майбутнього менеджера наукових проєктів: чесність, відповідальність, справедливість та дисциплінованість. У статті наголошується, що у майбутніх менеджерів також повинні бути такі якості, які від них вимагає в сьогоднішніх умовах ринок праці, суспільство в цілому та специфіка їхньої професійної діяльності: почуття обов’язку, професіоналізм та компетентність.
- ДокументПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ ЯК СКЛАДОВА ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ(2023) Костенко Р. В.Однією з найважливіших умов ефективної реалізації наукового проєкту є наявність висококваліфікованих вчених-фахівців, здатних до управління цими проєктами. Підготовка майбутніх менеджерів наукових проєктів є сьогодні першочерговим завданням вищої школи в сучасних умовах ринкової економіки. Важливим аспектом цієї підготовки є формування професійної культури менеджерів наукових проєктів як складової їхньої професійної компетентності. Ринок праці та реалії сьогодення вимагають від майбутніх менеджерів наукових проєктів не тільки знань, умінь та навичок, необхідних для генерування нових ідей та організації спільної діяльності з виконання наукового проєкту, а й сформованих цінностей, особистісних та професійних якостей.
- ДокументРозвиток лідерських якостей майбутніх менеджерів наукових проєктів(2023) Костенко Р. В.У статті проаналізовано проблему дослідження лідерських якостей особистості, розкрито зміст та особливості тренінгової форми роботи з розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів наукових проектів. Наголошується на тому, що головними та першочерговими завданнями у підготовці майбутніх менеджерів наукових проектів є формування та розвиток професійних, особистісних, у тому числі лідерських, якостей майбутніх фахівців та їхніх соціальних павичок для успішного здійснення ними подальшої професійної діяльності. Визначено провідні лідерські якості менеджерів наукових проектів, яких потребує ринок праці в першу чергу: комунікабельність (здатність до спілкування, встановлення соціальних зв ’язків та контактів); компромісність (здатність до компромісного вирішення проблемних питань під час управління, ділової та міжособистісної взаємодії); цілеспрямованість (здатність досягати поставленої мети); впевненість (впевнена поведінка під час прийняття управлінських рішень та здатність до саморегуляції); рефлексивність (здатність до самопізнання та саморозвитку). Подано тренінг з розвитку лідерських навичок майбутніх менеджерів наукових проектів. Показниками високого рівня розвитку лідерських якостей майбутнього менеджера наукових проектів визначено: здатність до ефективного вирішення конфліктних ситуацій, які можуть виникати)’ процесі управління науковим проектом; здатність досягати мети наукового проекту у процесі управління ним; здатність до прийняття ефективних та обгрунтованих управлінських рішень з реалізації наукового проекту та забезпечення їх послідовного виконання учасниками проекту. У процесі дослідження зроблено висновок, що лідерські якості майбутніх менеджерів наукових проектів проявляються у процесі поєднання їхньої професійної компетентності вченого, організаторських здібностей керівника та соціальних навичок.
- ДокументРозвиток ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів(2023) Костенко Р. В.У статті розкриваються теоретико-методичні аспекти проблеми розвитку ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів. Визначну роль у формуванні соціальних цінностей та соціальних навичок особистості відіграють соціальні уявлення. Наголошується на важливості розвитку ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів, що обумовлено особливостями їхньої майбутньої праці, пов'язаної з постійною соціальною взаємодією. Подано приклади методів та форм роботи з розвитку ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів. Ефективність використання тренінгової форми роботи з метою розвитку ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів обумовлюється їхньою активною участю, у процесі якої вони набувають нових знань, умінь, соціальних навичок та цінностей, нового досвіду соціальної взаємодії, інших особистісних якостей, що в повній мірі відповідає принципам компетентнісного підходу та педагогіки партнерства. Окреслено перспективи подальших досліджень, що полягають у вивченні чинників розвитку ціннісних соціальних уявлень особистості, що дозволить визначити умови педагогічного впливу на особистість у межах педагогіки партнерства з метою покращення її подальшого соціального розвитку та ефективної самореалізації.
- ДокументУПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА(2021) Костенко Р. В.У статті розглянуто компетентнісний підхід, який розглядається як один із важливих концептуальних принципів визначення цілей освіти з урахуванням вимог, які висуває до неї суспільство, зокрема ринок праці. Основною відмінністю компетентнісного підходу є формування у особистості здатності до застосування набутих знань, умінь, навичок, особистісних якостей на практиці у реальному житті, зокрема у професійній ді- яльності, що робить фахівця більш конкурентоспроможним на ринку праці. Формування управлінської компетентності є обов’язковим компонентом процесу професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти, оскільки будь-який фахівець з вищою освітою має право претендувати на посаду керівника закладу освіти. Підготовка фахівців, які володітимуть високим рівнем управлінської компетентності є умовою досягнення професіоналізму та успішності управлінської діяльності.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК МЕНЕДЖЕРА СУЧАСНОЇ ОСВІТИ(2021) Костенко Р. В.У статті розгляндаються зміни позицій керівництва закладу від управління до лідерства. Сучасний керівник повинен володіти такими знаннями і якостями, які б дозволяли ефективно управляти персоналом та забезпечувати умови для максимального розвитку внутрішнього потенціалу особистості. Проаналізовано керівника з яскраво вираженими лідерськими якостями, який здатний забезпечити швидку адаптацію організації до швидких змін середовища з метою ефективного управління персоналом, який вміє критично оцінювати та аналізувати власні сильні та слабкі сторони, сприятливі умови та фактори загрози,озброєний навичками взаємодії у команді та умінням проявляти лідерські якості та володіє здатністю до креативності, інноваційності.