Наукові статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові статті за Автор "Задорожна Л."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРЕСУРСИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ У ЦІННІСНІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ(Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, 2024) Задорожна Л.У збірнику наукових праць представлено матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Неперервна освіта: актуальні дискурси» (10-11 жовтня 2024 р., м. Ужгород). До нього ввійшли статті відомих українських та зарубіжних учених, викладачів закладів вищої освіти, практичних працівників освітніх установ з таких тематичних напрямків: стан, проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти; імперативи та домінанти неперервної освіти в контексті євроінтеграції; інноваційні освітні технології та методики навчання: сучасні виклики, досвід упровадження; педагогіка, методика, психологічний супровід неперервної освіти в полікультурному середовищі; психологічне благополуччя особистості в умовах війни: українські реалії та міжнародний досвід; безпечне та здорове освітнє середовище: нові виміри; психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання; освітній менеджмент в умовах воєнного стану та повоєнний час. Збірник наукових праць адресований науковцям, педагогам-практикам, фахівцям у галузі дошкільної, початкової, інклюзивної, середньої, загальної та вищої освіти.
- ДокументСТАБІЛЬНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ДОСВІД ОДЕСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ(2023) Задорожна Л.У статті розглянуто завданя Академії під час війни та впровадження освітньої реформи, з подоланням наслідків попередніх криз, так і з опануванням небезпек воєнного часу.
- ДокументСТОРІНКАМИ ЖУРНАЛУ «НАША ШКОЛА»: ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ ЧАСОПИСУ(2023) Задорожна Л.В статті розглядаються основні позиції журналу «Наша школа», які висвітлювали актуальні / проблемні питання освітнього простору. Запропановано екскурс сторінками часопису, що висвітлювали кращі практики Одеського регіону. Визначено позиції науковців педагогічної плеяди Одещини. Новаторські ідеї, що з’являлися на сторінках видання, були актуальними та важливими для становлення української педагогіки та психології.