Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- ДокументМетодичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у позакласній виховній роботі закладів загальної середньої освіти(2022) Гриньова М. В.«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у позакласній виховній роботі закладів загальної середньої освіти» розроблено для педагогів-організаторів, класних керівників, які прагнуть ефективно поєднати зміст позакласної виховної роботи з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність». Запропоновані методичні рекомендації допоможуть визначити педагогу-організатору, класному керівнику перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, формування яких можна реалізувати в освітньому процесі. Розробки соціальних учнівських ініціатив та плану роботи дискусійного клубу, занять з класними спільнотами та лідерами шкільного самоврядування наочно продемонструють, як гармонійно включити партисипативні методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей, основаних на підході «навчання через участь», а саме включення учасників освітнього процесу до діяльності, співуправління та практичного вирішення пи тань у колективах, громадах і спільнотах.
- ДокументМетодичні рекомендації до органцізації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Розробка та реалізація соціально-педагогічних проєктів"(2020) Здрагат С. Г.Методичні рекомендації містять вимоги до самостійної роботи, зміст роботи й завдання до самостійної підготовки, підсумкові тестові завдання, рекомендовані джерела інформації
- ДокументМетодичні рекомендації до написання випускної кваліфікаційної роботи(2021) Кисельова О. І.У методичній рекомендації подано структуру та оформлення випускних кваліфікаційних робіт. Структурні елементи роботи є нумерація, оформлення титульного аркуша, анотація, перелік умовних позначень, зміст, вступ, актуальність теми, мета дослідження, завдання дослідження, об'єкт дослідження, предмет. метод дослідження, теоретичне та практичне значення отриманих результатів, основна частина, висновки, список використаних джерел.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент у педагоічних системах»(2022) Ягоднікова В. В.Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних занять з «Психологія управління» містять зміст навчальної дисципліни, завдання для самостійної роботи, плани проведення, зміст практичних занять; питання для самоперевірки, тестові завдання, питання до екзамену, ситуативні завдання, вправи і ігри, міні-кейси, список рекомендованої літератури та методичні рекомендації щодо їх виконання.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ/СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент у педагоічних системах»(2022) Ягоднікова В. В.Метою дисципліни «Інноваційна освітня діяльність» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань і навичок, необхідні для організації і здійснення інноваційної освітньої діяльності в педагогічних системах.