Перегляд за Автор "Ягоднікова В. В."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВИХОВАННЯ У СУЧАСНІЙ ПАРАДИГМІ ОСВІТИ(2019) Ягоднікова В. В.У статті розгляється створення комплексної програми підготовки вчителів до організації і здійснення процесу виховання в умовах освітніх змін, яка може складатись з діагностичного, практичного і рефлексійного блоків, реалізовуватись через групові та індивідуальні форми роботи. Зміст програми може передбачати: метод активного соціально-психологічного навчання (АСПН), майстер-класи, психодіагностику, розробку індивідуальної програми розвитку особистісних і професійних якостей вчителів, тренінги особистісного зростання, розвитку соціального інтелекту, комунікативних здібностей, лідерських якостей, профілактики антиінноваційних бар’єрів тощо, консультування, презентацію особистісних досягнень, ведення щоденників особистісно-професійного зростання, самоосвіту педагогів. Подальші розвідки в цьому напряму вбачаються у визначенні і теоретичному обґрунтуванні і впровадженні соціальних, психолого-педагогічних умов організації процесу виховання в умовах освітніх змін.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент у педагоічних системах»(2022) Ягоднікова В. В.Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних занять з «Психологія управління» містять зміст навчальної дисципліни, завдання для самостійної роботи, плани проведення, зміст практичних занять; питання для самоперевірки, тестові завдання, питання до екзамену, ситуативні завдання, вправи і ігри, міні-кейси, список рекомендованої літератури та методичні рекомендації щодо їх виконання.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ/СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітній менеджмент у педагоічних системах»(2022) Ягоднікова В. В.Метою дисципліни «Інноваційна освітня діяльність» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань і навичок, необхідні для організації і здійснення інноваційної освітньої діяльності в педагогічних системах.
- ДокументПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: НАУКОВО-ПРАКТИНИЙ АСПЕКТ(2024) Ягоднікова В. В.Професійна компетентність педагога є ключовим елементом модернізації сучасної освіти, оскільки від його педагогічної майстерності, здатності створювати сучасне освітнє середовище, готовності до здійснення інноваційних перетворень залежить успіх освітніх змін. Це зумовило обрання науково-дослідної проблеми «Розвиток професійний розвиток педагога в умовах освітніх змін» над якою працював науково-педагогічний та педагогічний колектив академії.
- ДокументПРІОРИТЕТИ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ(2024) Ягоднікова В. В.В умовах воєнної агресії росії проти України, сучасних викликів і загроз суверенітету і територіальної цілісності нашої держави особливого значення набуває проблема виховання учнів, зокрема переосмислення пріоритетів і цінностей виховання, розроблення та реалізації нової її стратегії, пошуку ефективних механізмів та інструментів досягнення виховної мети. В цьому контексті аналіз нормативної бази, наукових розвідок та педагогічної практики дає підстави визначити ключові пріоритети процесу виховання, які визначені в його організації і змісті відповідно до нових викликів і умов.
- ДокументРобоча програма навчальної дисципліни «Психологія управління» для другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності - 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньо-наукової програми «Освітній менеджмент у педагогічних системах»(Одеса: Букаєв В.В. 2022., ) Ягоднікова В. В.Мета навчальної дисципліни – забезпечити опанування здобувачами загальними поняттями і закономірностями психології управління, психологічними особливостями процесу управління та психології особистості працівника та менеджера освіти, сприяти розумінню сутності та соціальної значущості психології управління у сучасних умовах.