ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У БАЗОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу особливостей створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі в умовах війни. В роботі сфокусовано увагу на вивченні питань освітнього середовища, що відповідає індивідуальним потребам дитини з різним рівнем здоров’я та різним досвідом проживання війни. У першому розділі представлені теоретичні засади проблеми створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі. У другому – організаційно-методичні засади емпіричного дослідження особливостей створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі. Третій розділ містить результати емпіричного дослідження особливостей створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі. Висвітлено організаційно-методичні засади емпіричного дослідження особливостей створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі в умовах війни. Результати емпіричного дослідження репрезентують дані про характеристики освітнього середовища у базовій школі, показники агресивності та ціннісних орієнтацій у нормотипових дітей та учнів з особливими освітніми потребами. Наведено педагогічні рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища у базовій школі в умовах війни
Опис
Строй А. В. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У БАЗОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВІЙНИ : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" здобувачки вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітньо-професійної програми "Педагогіка середньої освіти", кафедра педагогіки та освітнього менеджменту, наук. кер. О. В. Кузнєцова / А. В. Строй ; КЗВО "ОАНОООР". - Одеса, 2024. - 67 с.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зібрання