Монографії

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Початкова освіта у контексті шкільних змін: теорія, методика, практика, досвід
    (2021)
    У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади освітніх змін в початковій школі. Розглядаються питання модернізації змісту початкової освіти та технологізації освітнього процесу в початковій школі. Розкрито особливості підготовки вчителів початкових класів до впровадження освітніх інновацій. Описано регіональний досвід впровадження Нової української школи в початковій ланці. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогіки та методики початкової освіти, викладачів закладів вищої, фахової передвищої освіти, здобувачів вищої освіти, керівників та вчителів закладів загальної середньої освіти.
  • Документ
    Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика
    (Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019) Задорожна Л. К., Ягоднікова В. В.
    Розглядаються деякі аспекти професійної компетентності сучасного педагога, її розвиток і удосконалення у системі післядипломної освіти в умовах освітніх змін. Висвітлені теоретико-методологічні засади досліджуваного феномену, репрезентовані методичні аспекти, розробки і їх реалізація у практику. Розкрито особливості деяких предметно-фахових компетентностей вчителів у структурі професійної компетентності педагогів. Монографія буде корисною науковцям, керівникам закладів освіти, викладачам, педагогам, студентам, аспірантам, всім, хто цікавиться проблемами професійного зростання педагогів, формування, розвиток і удосконалення їх професійної компетентності.
  • Документ
    Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями
    (Умань : Жовтий О. О., 2016) Гарачук Т.В.
    У монографії висвітлено теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями та досліджено стан підготовки майбутніх учителів до роботи з математично здібними молодшими школярами. Запропоновано шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогики, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностей.