Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ НАСТУПНОСТІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НУШ : ТЕХНОЛОГІЇ ПАРТНЕРСТВА : КОНКУРСНА РОБОТА(2024)У конкурсній роботі висвітлено проблема наступності між дошкільною та початковою освітою . Налагодження партнерської взаємодії та спрямування суспільних зусиль педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи для розв’язання проблеми наступності стало першочерговим завданням, над яким системно і послідовно працювала кафедра дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що дозволило отримати оригінальні творчі та наукові здобутки
- ДокументАльманах «ДО-НУШ»: алгоритми наступності: науково-методичний збірник(2024)У збірнику представлено науково-методичні та практичні матеріали підготовлені кафедрою дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що висвітлюють регіональний досвід реалізації проєкту «ДО НУШ», який спрямований на підтримку взаємодії між дошкільною та початковою ланками освіти в умовах впровадження концепції Нової української школи. Матеріали призначені для майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, викладачів закладів фахової передвищої, вищої освіти, вихователів та керівників закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.
- ДокументРОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ВПРОВАДЖЕННЯ НУШ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ : КОНКУРСНА РОБОТА(2023)У конкурсній роботі розглядається розвиток інноваційного потенціалу педагога та процеси науково-методичного супроводу. Розвиток інноваційного потенціалу педагога, а не просто надання сучасних знань про новітні педагогічні практики, є головною метою організації науково-методичного супроводу впровадження освітньої реформи. Адже, освітні зміни в сучасному світі – процес перманентний. Змістовий компонент підготовки вчителя постійно оновлюється. Разом з тим, інноваційний потенціал педагога, що визначає готовність до сприйняття нововведень, здатність до їх професійної оцінки, налаштованість на дієве втілення освітніх інновацій у реальну педагогічну практику, схильність до широкого розповсюдження новітніх ідей у професійній спільноті, є більш стійким утворенням. Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для розвитку інноваційного потенціалу педагогів в процесі науково-методичного супроводу впровадження Концепції «Нова українська школа» в початковій школі стало першочерговим завданням, над вирішенням якого системно і послідовно працювала кафедра дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що дозволило отримати оригінальні творчі і наукові здобутки.