Кваліфікаційні роботи випускників
Постійне посилання на фонд
Здобувачами вищої освіти виконуються такі види кваліфікаційних робіт: - на другому (магістерському) рівні вищої освіти – кваліфікаційна магістерська робота.
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні роботи випускників за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Крищук К. І.В роботі здійснене комплексне дослідження процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладі фахової передвищої освіти. Схарактеризовано поняття адаптації студентів до навчання та її чинників. Розкриті особливості процесу адаптації до навчання здобувачів фахової передвищої освіти та проблеми, які при цьому виникають. У результаті емпіричного дослідження встановлений зв’язок між адаптацією до навчання та соціально-психологічною та професійною адаптацією. Показана роль викладачів та кураторів у системі роботи закладу фахової передвищої освіти щодо сприяння процесу адаптації здобувачів освіти. Запропонована програма роботи куратора з урахуванням особливостей офлайн та онлайн навчання.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Руденко Г. О.У кваліфікаційній роботі розглядаються глобальні передумови виникнення та використання інноваційних форм і методів навчання в педагогічних закладах вищої освіти. Визначено форми та методи навчання, що відповідають сучасним тенденціям розвитку освіти. Розкрито стан використання інноваційних форм і методів навчання в закладах вищої освіти та розроблено методичні рекомендації, щодо їх ефективного функціонування та розвитку. Емпіричне дослідження перевірило ефективність змістовно-методичного забезпечення процесу підготовки викладачів до використання інноваційних форм і методів навчання у педагогічних закладах вищої освіти.
- ДокументВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШОЇ ЛЮДИНИ У ПІДЛІТКІВ(2021) Коколова В. В.У сучасному світі дуже стрімко змінюються пріоритети та життєві цінності. Підростаюче покоління підлітків має ціннісні орієнтації, які дозволяють забезпечити власну успішність будь-якими шляхами. Дуже часто молодь не замислюється над цінністю людського життя, природи, взаємовідносин, живого спілкування. Повага, відкритість та взаємодопомога зараз не є пріоритетними. Тому педагогам та батькам необхідно приділяти свою увагу та звертати увагу дітей на виховання ціннісного ставлення до іншої людини. Для вивчення ціннісних орієнтацій підлітків була використана методика , яка підтвердила необхідність зосередження саме на вихованні ціннісного ставлення до людини. Виходячи з отриманих результатів, був встановлений напрямок виховної діяльності для забезпечення належної уваги даному питанню. Був створений приклад позакласного заходу, який допоможе підліткам усвідомити свою цінність та унікальність, та своїх колег.
- ДокументВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВА РИСА НЕФОРМАЛЬНОГО ЛІДЕРА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ(2022) Олійник О. С.Метою роботи є теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити рівень відповідальності неформального лідера учнівського колективу та надати методичні рекомендації з досліджуваної проблематики. В роботі застосовані наступні методи дослідження: вивчення психолого-педагогічної літератури та нормативно-законодавчої бази; спостереження, бесіда, анкетування, емпіричне дослідження; узагальнення отриманих даних; статистичні методи обробки даних тощо. Сучасне соціально-економічне та суспільно-політичне становище в українському суспільстві потребує переосмислення поглядів на виховання дітей. Пріоритетом сьогодні є виховання відповідального громадянина, який здатний робити свідомий вибір та спрямовувати свої знання та уміння на користь суспільства та інших людей. Тому обрана нами тема набуває актуального значення.
- ДокументЗАCТOCУВАННЯ ЦИФPOВИХ ТЕХНOЛOГІЙ В OCВІТНЬOМУ ПPOЦЕCІ(2021) Данілов М. В.Робота присвячена заcтocуванню цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі. У першому розділі розглянуто теоретичні засади цифрових технологій. Визначено базові поняття дослідження «технології», «штучний інтелект», «цифрові технології», «цифрова освітня технологія», «цифpoвa гpaмoтніcть», «цифpoвa ocвiтa», «цифровізація». З’ясовано оcoбливocті заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpocтopі. У другому розділі описано емпіричне дослідження заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі. У третьому розділі описано pезультати дocлідження ефективнocті заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі Маяківcького навчальнo-вихoвного кoмплекcу «Заклад загальнoї cеpедньoї ocвіти І-ІІІ cтупенів – заклад дoшкільнoї ocвіти» Маяківcькoї cільcькoї pади. Розроблено рекoмендації педагогам щодо заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі.
- ДокументМОТИВАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ НОВОЮ УКРАЇНСЬКОЮ ШКОЛОЮ(2021) Чегодар Ю. С.Випускна кваліфікаційна робота присвячена проблемі мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління Новою українською школою. У роботі розкрито сутність мотивації та визначено механізми її реалізації, доведено об’єктивну необхідність мотивації педагогічних працівників з позиції управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти. Висвітлено дослідження теоретичних та прикладних аспектів мотивації до професійної діяльності, проаналізовано практику мотивації педагогічних працівників з позиції управління, надано оцінку стану організації мотивації педагогічних працівників Нової української школи та проведено дослідження щодо системи мотивації вчителів до професійної діяльності в управлінській практиці закладу освіти. Розроблено та подано рекомендації керівникам щодо організації мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління закладом освіти.
- ДокументМотивація педагогів до інноваційної діяльності(2021) Торкіна К. М.Випускна кваліфікаційна робота присвячена проблемі мотивації педагогів до інноваційної діяльності. У роботі розкрито сутність мотивації та визначено механізми її реалізації, доведено об’єктивну необхідність мотивації педагогічних працівників з позиції управлінської діяльності керівників освітніх закладів. Проаналізовані особливості мотивації до інноваційної діяльності. Проведено емпіричне дослідження мотивації педагогів до інноваційної діяльності в управлінській практиці закладу освіти. Розроблено та подано рекомендації керівникам щодо організації мотивації педагогів до інноваційної діяльності.
- ДокументНАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(2021) Галкіна Н. С.У кваліфікаційній роботі проаналізовано основні напрями національно-патріотичного виховання дітей шкільного віку, особливості системи методів і засобів патріотичного виховання у школі. Подано сутність і завдання патріотичного виховання, проаналізовано законодавчу базу щодо даної проблематики. За результатами емпіричного дослідження розроблені методичні рекомендації щодо формування в учнів патріотичних поглядів. The qualification work analyzes the main directions of national-patriotic education of school-age children, features of the system of methods and means of patriotic education at school. The essence and tasks of patriotic education are given, the legislative base on this issue is analyzed According to the results of the empirical study, methodological recommendations for the formation of patriotic surveys in students have been developed.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗЗСО: ФІНСЬКИЙ ДОСВІД(Одеса, 2021) Богацький Д. Ю.У випускній кваліфікаційній роботі представлено теоретичні аспекти організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти Фінляндії. Подано понятійно-категоріальний апарат дослідження та по трактовано основні поняття роботи «методична робота», «організація методичної роботи». Здійснено порівняльний аналіз організації методичної роботи у закладах освіти України та Фінляндії. Досліджено стан організації методичної роботи у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Заплановано, організовано, проведено й опрацьовано результати науково-дослідної роботи. За результатами роботи, враховуючи фінський досвід, запропоновано рекомендації керівникам з організації методичної роботи у закладах загальної середньої освіти. In the final qualifying work the theoretical aspects of the organization of methodical work in general secondary education institutions in Finland is presented. The conceptual and categorical apparatus of research is given and the basic concepts of work «methodical work», «organization of methodical work» are interpreted. A comparative analysis of the organization of methodological work in educational institutions of Ukraine and Finland is done. The state of organization of methodical work in Ukraine institutions of general secondary education is investigated. The results of research work are planned, organized, conducted and processed. Based on the results of the work, given on the Finland experience, recommendations to the heads on the organization of methodical work in general secondary education institutions are offered.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ(2021) Черемховська О. О.У кваліфікаційній роботі розглядається проблема організації освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти України. Розкрито сутність поняття «освітнє середовище», проаналізовано його становлення і розвиток. Проаналізовано нормативно-правову базу у сфері проєктування та організації освітнього середовища. Представлено зарубіжний досвід організації освітнього середовища в закладах освіти. У роботі визначено основні організаційні засади оцінювання освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти. Проведено діагностику стану освітнього середовища на базі ЗЗСО «Авангардівська гімназія». На основі аналізу результатів дослідження розроблено рекомендації педагогам щодо його удосконалення.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(2021) Богдан Я. В.Робота присвячена дослідженню стану розвитку навичок педагогічного спілкування. У першому розділі розглянуто педагогічне спілкування як інструмент педагогіки партнерства за умов Нової української школи. Визначено ключові поняття «педагогіка партнерства», «педагогічне спілкування», досліджено проблеми та засоби педагогічного спілкування вчителя в умовах реформування освіти. У другому розділі описано емпіричне дослідження стану розвитку навичок педагогічного спілкування та впливу стилів педагогічного спілкування на емоційний стан учнів. У третьому розділі виокремлено особливості формування умов розвитку навичок педагогічного спілкування. Розроблено методичні рекомендації щодо ефективної організації педагогічного спілкування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Гуменюк Т. В.У кваліфікаційній роботі здійснене комплексне дослідження проблеми організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Визначені сутність і структура самостійної навчально-пізнавальної діяльності. Схарактеризовані функції і завдання самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Розкриті форми і методи організації самостійної роботи здобувачів. З’ясовано, що важливим чинником правильної організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів є методичне забезпечення самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти. Розроблені і обґрунтовані рекомендації щодоорганізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. In the qualification work the complex research of a problem of the organization of independent educational and cognitive activity of applicants of higher education is carried out. The essence and structure of independent educational and cognitive activity are determined. The functions and tasks of independent educational and cognitive activity of higher education seekers are characterized. Forms and methods of organization of independent work of applicants are revealed.It was found that an important factor in the proper organization of independent educational and cognitive activities of applicants is the methodological support of independent work as a form of organization of the educational process in higher education institutions. Developed and substantiated recommendations for the organization of independent educational and cognitive activities of higher education.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Анненков С. В.Робота присвячена дослідженню системи управління якістю освіти в закладах загальної середньої освіти. У першому розділі розглянуто державну політику забезпечення якості у сфері повної загальної середньої освіти. Визначено складові зовнішньої та внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Розкрито особливості системи управління якістю освіти. Другий розділ присвячений емпіричному дослідженню системи управління якістю освіти в закладі загальної середньої освіти. Визначено діагностичний інструментарій оцінювання системи управління якістю освіти в закладі загальної середньої освіти та проаналізовано одержані результати. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. The work is devoted to the study of the quality management system of education in general secondary education institutions. The first section considers the state policy of quality assurance in the field of complete general secondary education. The components of the external and internal system of quality assurance of education are determined. The peculiarities of the education quality management system are revealed. The second section is devoted to the empirical study of the quality management system of education in general secondary education. The diagnostic tools for evaluating the quality management system of education in a general secondary education institution are determined and the obtained results are analyzed. The third section offers ways to improve the quality of education in general secondary education.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(2022) Шишкіна І. П.Кваліфікаційна робота викладена на 64 сторінках, вона містить 3 розділи, 13 таблиць, 6 рисунків, 62 джерела в переліку посилань. У першому розділі представлені науково-педагогічні засади проблеми адаптації учнів до навчання у базовій школі. У другому – організаційно-методичні засади емпіричного дослідження особливостей адаптації учнів до навчання у базовій школі. Третій розділ містить результати емпіричного дослідження особливостей адаптації учнів до навчання у базовій школі. За результатами роботи зроблено висновки та рекомендації для вчителів щодо оптимізації адаптації учнів до навчання у базовій школі.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Бригадир Л. Г.У кваліфікаційній роботі здійснене комплексне дослідження особливостей використання інтерактивних технологій у процесі навчання здобувачів фахової передвищої освіти. Визначені сутність і ознаки інтерактивних технологій навчання, специфіка їх використання в освітньому процесі фахової передвищої школи. Розглянуті особливості розвитку комунікативної компетентності здобувачів засобами інтерактивних технологій. З’ясовано, що існує зв’язок між рівнем кваліфікації викладача і ступенем використання інтерактивних технологій навчання. Викладачі технічних спеціальностей фахового коледжу, які мають вчений ступінь і вчене звання, використовують такі технології частіше. Запропоновані шляхи впровадження інтерактивних технологій навчання в процесі проведення навчальних занять і позааудиторній роботі зі здобувачами у фахових коледжах.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Кольєва Ж. М.У кваліфікаційній роботі здійснено комплексне дослідження особливостей поточного контролю в умовах дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. Проаналізована нормативно-правова база щодо організації та дидактичного забезпечення поточного контролю знань при дистанційній формі навчання у закладах вищої освіти. Визначено форми і методи, які використовують при поточному оцінюванні знань та досліджено залежність якості контролю від обраних форм і методів. Виокремлено роль тестів у поточному оцінюванні при дистанційній формі навчання.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2022) Ільїна С. В.У кваліфікаційній роботі, на основі аналізу психологічних, педагогічних та наукових джерел, розглянуто змістовий аспект основних понять дослідження: «здібності», «математичні здібності», «розвиток математичних здібностей учнів середнього шкільного віку». Виокремлено особливості розвитку математичних здібностей учнів середнього шкільного віку. Організовано, проведено та опрацьовано результати емпіричного дослідження стану розвитку математичних здібностей учнів середнього шкільного віку. З метою оптимізації процесу розроблено та запропоновано методичні рекомендації для педагогів з розвитку математичних здібностей школярів.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ І ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ СТАРШОГО ШКОЛЯРА(2021) Сігунова А. В.Тема роботи «Особливості становлення життєвих планів і професійних інтересів старшого школяра». Метою роботи є теоретико-емпіричне дослідження особливостей становлення життєвих планів та професійних інтересів у старших школярів. В роботі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми професійного самовизначення, становлення життєвих планів і професійних інтересів у старших школярів за літературними джерелами. Здійснено вибір методів і методик дослідження часової перспективи, життєвих планів, професійних інтересів в учнів 9-11 класів. З’ясовано особливості часової перспективи, життєвих планів, професійних інтересів в учнів 9-11 класів та розроблено методичні рекомендації щодо педагогічного супроводу становлення життєвих планів та професійних інтересів старших школярів.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА(2021) Літянська О. С.У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади особливостей формування толерантності старших підлітків в умовах інноваційного інклюзивного освітнього середовища. Проведено емпіричне дослідження діагностичного інструментарію для виявлення рівня толерантності старших підлітків та поетапного впровадження інноваційних методів та форм формування толерантності підлітків в інклюзивному середовищі. Виявлено, що використання інноваційних форм та методів виховної роботи є ефективним для підвищення рівня толерантної культури міжособистісних взаємин старших підлітків в інклюзивному середовищі. У відповідності з цим розроблено методичні рекомендації для педагогічних працівників з метою підвищення рівня толерантності підлітків в умовах інклюзивного освітнього середовища.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПАРТНЕРСТВА ВЧИТЕЛІВ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ(2022) Ляшко Н. С.У кваліфікаційній роботі здійснили теоретичний аналіз та емпіричне дослідження педагогічних умов розвитку компетентності партнерства учителів в системі неперервної освіти. У першому розділі представлені теоретичні відомості щодо формування компетентності партнерства у вчителів, особливості її розвитку. У другому – організаційно-методичні засади емпіричного дослідження розвитку компетентності педагогічного партнерства учителів. Третій розділ містить результати емпіричного дослідження, а також рекомендації з розвитку компетентності педагогічного партнерства учителя в процесі неперервної освіти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »