Кваліфікаційні роботи випускників
Постійне посилання на фонд
Здобувачами вищої освіти виконуються такі види кваліфікаційних робіт: - на другому (магістерському) рівні вищої освіти – кваліфікаційна магістерська робота.
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні роботи випускників за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Анненков С. В.Робота присвячена дослідженню системи управління якістю освіти в закладах загальної середньої освіти. У першому розділі розглянуто державну політику забезпечення якості у сфері повної загальної середньої освіти. Визначено складові зовнішньої та внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Розкрито особливості системи управління якістю освіти. Другий розділ присвячений емпіричному дослідженню системи управління якістю освіти в закладі загальної середньої освіти. Визначено діагностичний інструментарій оцінювання системи управління якістю освіти в закладі загальної середньої освіти та проаналізовано одержані результати. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. The work is devoted to the study of the quality management system of education in general secondary education institutions. The first section considers the state policy of quality assurance in the field of complete general secondary education. The components of the external and internal system of quality assurance of education are determined. The peculiarities of the education quality management system are revealed. The second section is devoted to the empirical study of the quality management system of education in general secondary education. The diagnostic tools for evaluating the quality management system of education in a general secondary education institution are determined and the obtained results are analyzed. The third section offers ways to improve the quality of education in general secondary education.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ В ІННОВАЦІЙНО СПРЯМОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Реуца В. В.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженю проблемі формування ціннісних орієнтацій у старших підлітків в інноваційно спрямованому виховному процесі закладу загальної середньої освіти. В роботі здійснений теоретичний аналіз проблеми, розкрито особливості інноваційної спрямованості виховного процесу, виявлено вікові особливості старших підлітків. Здійснене емпіричне дослідження ціннісних орієнтацій підлітків та підготовленоті вчителів організовувати виховний процес, що має інноваційну спрямованість за допомогою обраного діагностичного інструментарію. На основі одержаних результатів дослідження надані методичні рекомендації щодо формування ціннісних орієнтацій в інноваційно спрямованому виховному процесі закладу загальної середньої освіти.
- ДокументУПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(2021) Бурлакова Ю. О.Тема роботи «Управління розвитком педагогічної майстерності вчителя». Метою роботи є теоретичне обґрунтування особливостей управління розвитком педагогічної майстерності вчителів та надання рекомендацій щодо визначено сутність поняття «педагогічна майстерність». Вивчено особливості сучасного управління розвитком педагогічної майстерності вчителя. Досліджено стан управління розвитком педагогічної майстерності вчителя. Діагностовано стан розвитку педагогічної майстерності вчителя. За результатами емпіричного дослідження зроблено висновки та надано рекомендації щодо удосконалення управління розвитком педагогічної майстерності вчителя. Theme of the work is "Managing the development of teacher's pedagogical mastership". The aim of the work is the theoretical substantiation of the peculiarities of managing the development of pedagogical mastership of teachers and providing recommendations for its improvement. Scientific and pedagogical literature is analyzed and the essence of the concept of "pedagogical mastership" is defined. Features of modern managing of development of teacher’s pedagogical mastership are studied. The state of managing of development of teacher’s pedagogical mastership is investigated. The state of development of teacher’s pedagogical mastership is diagnosed. Based on the results of empirical research, conclusions are made and recommendations to improve the managing of development of teacher’s pedagogical mastership are provided.
- ДокументРОЗВИТОК САМОПОВАГИ УЧНІВ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ(2021) Жавко О. А.У випускній кваліфікаційній роботі, на основі аналізу педагогічних, психологічних та наукових джерел, розглянуто змістовий аспект поняття «педагогічна взаємодія», «партнерська педагогічна взаємодія», «самоповага учнів», «виховна робота». Визначені форми і методи виховної роботи, яка спрямована на розвиток самоповаги учнів. Охарактеризовані особливості самоповаги учнів, які перебувають у освітньому середовищі з домінуванням партнерської педагогічної взаємодії. Розроблені рекомендації щодо організації виховної роботи. Проведено досліджено-експериментальну роботу в 5-х, 7-х та 9-х класах закладу загальної середньої освіти. У дослідженні використані методика на виявлення самооцінки «Сходинки» (В Щур), методика «Шкала самоповаги М. Розенберга», методика «Двадцять тверджень» або «Хто Я?» М. Куна і Т. Макпартленда. З метою виявлення особливостей взаємодії учасників освітнього процесу розроблено анкети для батьків, вчителів та учнів.
- ДокументРОЗВИТОК НАВИЧОК РЕФЛЕКСІЇ ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Наконечна С. О.У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження питання розвитку навичок рефлексії вчителя закладу загальної середньої освіти. У першому розділі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з питань рефлексії у професійній діяльності вчителя. Визначено сутність ключових понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», схарактеризовано види та функції рефлексії, проаналізовано роль рефлексії в професійній діяльності вчителя. У другому розділі досліджено сучасний стан розвитку навичок рефлексії вчителя. У третьому розділі обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи методичної роботи з розвитку цих навичок. Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку навичок рефлексії вчителя.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(2021) Богдан Я. В.Робота присвячена дослідженню стану розвитку навичок педагогічного спілкування. У першому розділі розглянуто педагогічне спілкування як інструмент педагогіки партнерства за умов Нової української школи. Визначено ключові поняття «педагогіка партнерства», «педагогічне спілкування», досліджено проблеми та засоби педагогічного спілкування вчителя в умовах реформування освіти. У другому розділі описано емпіричне дослідження стану розвитку навичок педагогічного спілкування та впливу стилів педагогічного спілкування на емоційний стан учнів. У третьому розділі виокремлено особливості формування умов розвитку навичок педагогічного спілкування. Розроблено методичні рекомендації щодо ефективної організації педагогічного спілкування
- ДокументРОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШОГО ПІДЛІТКА У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(2021) Ганжий В. Ю.Робота присвячена розвитку лідерських якостей молодшого підлітка у позаурочній діяльності. В першому розділі була проаналізована наукова література стосовно ключових понять, а також розглянуті та проаналізовані вікові особливості розвитку лідерських якостей молодшого підлітка. В другому розділі описано емпіричне дослідження лідерських якостей молодшого підлітка. В третьому розділі проаналізовано одержані результати дослідження за результатами надані методичні рекомендації, які складаються з вправ та ігор для розвитку лідерських якостей молодшого підлітка, які можуть бути застосовані в класні години або позаурочний час. The work is devoted to the development of leadership qualities of the youngest adolescent in extracurricular activities. The first section analyzed the scientific literature on key concepts, as well as considered and analyzed the age characteristics of the development of leadership qualities of young adolescents. The second section describes an empirical study of the leadership qualities of a young adolescent. The third section analyzes the results of the study and provides methodological recommendations, which consist of exercises and games for the development of leadership qualities of young adolescents, which can be used in class or after school hours.
- ДокументЗАCТOCУВАННЯ ЦИФPOВИХ ТЕХНOЛOГІЙ В OCВІТНЬOМУ ПPOЦЕCІ(2021) Данілов М. В.Робота присвячена заcтocуванню цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі. У першому розділі розглянуто теоретичні засади цифрових технологій. Визначено базові поняття дослідження «технології», «штучний інтелект», «цифрові технології», «цифрова освітня технологія», «цифpoвa гpaмoтніcть», «цифpoвa ocвiтa», «цифровізація». З’ясовано оcoбливocті заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpocтopі. У другому розділі описано емпіричне дослідження заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі. У третьому розділі описано pезультати дocлідження ефективнocті заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі Маяківcького навчальнo-вихoвного кoмплекcу «Заклад загальнoї cеpедньoї ocвіти І-ІІІ cтупенів – заклад дoшкільнoї ocвіти» Маяківcькoї cільcькoї pади. Розроблено рекoмендації педагогам щодо заcтocування цифpoвих технoлoгій в ocвітньoму пpoцеcі.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ І ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ СТАРШОГО ШКОЛЯРА(2021) Сігунова А. В.Тема роботи «Особливості становлення життєвих планів і професійних інтересів старшого школяра». Метою роботи є теоретико-емпіричне дослідження особливостей становлення життєвих планів та професійних інтересів у старших школярів. В роботі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми професійного самовизначення, становлення життєвих планів і професійних інтересів у старших школярів за літературними джерелами. Здійснено вибір методів і методик дослідження часової перспективи, життєвих планів, професійних інтересів в учнів 9-11 класів. З’ясовано особливості часової перспективи, життєвих планів, професійних інтересів в учнів 9-11 класів та розроблено методичні рекомендації щодо педагогічного супроводу становлення життєвих планів та професійних інтересів старших школярів.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Бригадир Л. Г.У кваліфікаційній роботі здійснене комплексне дослідження особливостей використання інтерактивних технологій у процесі навчання здобувачів фахової передвищої освіти. Визначені сутність і ознаки інтерактивних технологій навчання, специфіка їх використання в освітньому процесі фахової передвищої школи. Розглянуті особливості розвитку комунікативної компетентності здобувачів засобами інтерактивних технологій. З’ясовано, що існує зв’язок між рівнем кваліфікації викладача і ступенем використання інтерактивних технологій навчання. Викладачі технічних спеціальностей фахового коледжу, які мають вчений ступінь і вчене звання, використовують такі технології частіше. Запропоновані шляхи впровадження інтерактивних технологій навчання в процесі проведення навчальних занять і позааудиторній роботі зі здобувачами у фахових коледжах.
- ДокументСТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ САМООСВІТИ(2021) Бондар О. В.Робота присвячена дослідженню моделі індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога способами самоосвіти. У першому розділі розглянуто теоретичні засади формування індивідуальної траєкторії розвитку педагога засобами освіти. Визначено ключові поняття «індивідуальна траєкторія розвитку», «самоосвіта», досліджено проблеми та засоби самоосвіти педагога в умовах реформування освіти. У другому розділі описано емпіричне дослідження сформованості індивідуальної траєкторії розвитку педагога. У третьому розділі наведено перспективи формування індивідуальної траєкторії розвитку педагога. Виокремлено особливості формування педагогом індивідуальної траєкторії розвитку та розроблено модель індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога.
- ДокументМотивація педагогів до інноваційної діяльності(2021) Торкіна К. М.Випускна кваліфікаційна робота присвячена проблемі мотивації педагогів до інноваційної діяльності. У роботі розкрито сутність мотивації та визначено механізми її реалізації, доведено об’єктивну необхідність мотивації педагогічних працівників з позиції управлінської діяльності керівників освітніх закладів. Проаналізовані особливості мотивації до інноваційної діяльності. Проведено емпіричне дослідження мотивації педагогів до інноваційної діяльності в управлінській практиці закладу освіти. Розроблено та подано рекомендації керівникам щодо організації мотивації педагогів до інноваційної діяльності.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Кольєва Ж. М.У кваліфікаційній роботі здійснено комплексне дослідження особливостей поточного контролю в умовах дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. Проаналізована нормативно-правова база щодо організації та дидактичного забезпечення поточного контролю знань при дистанційній формі навчання у закладах вищої освіти. Визначено форми і методи, які використовують при поточному оцінюванні знань та досліджено залежність якості контролю від обраних форм і методів. Виокремлено роль тестів у поточному оцінюванні при дистанційній формі навчання.
- ДокументТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Устінова І. М.У випускній кваліфікаційній роботі, на основі аналізу психологічних, педагогічних та наукових джерел, розглянуто змістовий аспект поняття «тестова технологія» та суміжні поняття «тест», «тестування», «тестологія», «педагогічний тест». Виокремлено функції (діагностична, контрольно-оцінна, освітня, розвиваюча, виховна, мотиваційно-спонукальна, організаційна, стандартизована, інформаційна, управлінська, соціально-економічна, гуманістична) та принципи (науковості, ефективності, об’єктивності, надійності, систематичного використання) тестового контролю знань учнів закладів загальної середньої освіти. Розглянуто особливості застосування та досліджено стан упровадження тестової технології в закладах освіти. Проведено досліджено-експериментальну роботу в 5-х класах закладу загальної середньої освіти. З метою оптимізації розроблено та запропоновано систему тестових завдань із різними способами їх побудови як інструмент контролю.
- ДокументРОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ(2021) Сільченко І. М.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженю проблемі розвитку інноваційної компетентності вчителя в системі методичної роботи школи є актуальною зважаючи на процеси трансформації загальної середньої освіти. В роботі здійснений теоретичний аналіз проблеми, розкрито сутність і виокремлені компоненти інноваційної компетентності, виявлено особивості системи методичної роботи школи. За допомогою обраного діагностичного інструментарію здійснене емпіричне дослідження стану розвитку інноваційної компетентності вчителів. На основі одержаних результатів дослідження надані методичні рекомендації щодо розвитку інноваційної компетентності вчителів в системі методичної робти школи.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗЗСО: ФІНСЬКИЙ ДОСВІД(Одеса, 2021) Богацький Д. Ю.У випускній кваліфікаційній роботі представлено теоретичні аспекти організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти Фінляндії. Подано понятійно-категоріальний апарат дослідження та по трактовано основні поняття роботи «методична робота», «організація методичної роботи». Здійснено порівняльний аналіз організації методичної роботи у закладах освіти України та Фінляндії. Досліджено стан організації методичної роботи у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Заплановано, організовано, проведено й опрацьовано результати науково-дослідної роботи. За результатами роботи, враховуючи фінський досвід, запропоновано рекомендації керівникам з організації методичної роботи у закладах загальної середньої освіти. In the final qualifying work the theoretical aspects of the organization of methodical work in general secondary education institutions in Finland is presented. The conceptual and categorical apparatus of research is given and the basic concepts of work «methodical work», «organization of methodical work» are interpreted. A comparative analysis of the organization of methodological work in educational institutions of Ukraine and Finland is done. The state of organization of methodical work in Ukraine institutions of general secondary education is investigated. The results of research work are planned, organized, conducted and processed. Based on the results of the work, given on the Finland experience, recommendations to the heads on the organization of methodical work in general secondary education institutions are offered.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Бойченко О. А.Робота присвячена дослідженню сучасних інноваційних технологій управління. У першому розділі розглянуто теоретичні засади впровадження інновацій в управлінську діяльність закладу освіти. У другому розділі описано процедуру проведення емпіричного дослідження оцінювання ефективності інноваційних технологій управління закладом загальної середньої освіти та визначено його результати. У третьому розділі запропоновано інноваційні технології що удосконалюють процеси управління закладом загальної середньої освіти. The work is devoted to the study of modern innovative management technologies. The first section considers the theoretical foundations of innovation in the management of educational institutions. The second section describes the procedure for conducting an empirical study of evaluating the effectiveness of innovative technologies for the management of general secondary education and determines its results. The third section proposes innovative technologies that improve the management of general secondary education.
- ДокументРОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК МЕНЕДЖЕРА СУЧАСНОЇ ОСВІТИ(2021) Богаченко М. В.У дипломній роботі здійснене комплексне дослідження проблеми розвитку лідерських якостей керівника закладу загальної середньої освіти як менеджера сучасної освіти. Визначено сутність ключових понять дослідження: «лідерство», «лідер», «лідерські якості», «розвиток лідерських якостей». З’ясовано функції та особливості розвитку лідерських якостей керівника-лідера закладу загальної середньої освіти. Досліджено рівень розвитку лідерського потенціалу, мотивації успіху, виявлено провідні мотиви відповідальної поведінки у професійній діяльності адміністративного та педагогічного персоналу закладу загальної середньої освіти. Визначено шляхи і форми розвитку лідерських якостей керівників закладів загальної середньої освіти. Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку лідерських якостей керівників закладів освіти. In the diploma work, a comprehensive study of the problem of the development of leadership qualities of the head of a general secondary education institution as a manager of modern education was carried out. The essence of the key concepts of the research was determined: "leadership", "leader", "leadership qualities", "development of leadership qualities". The functions and features of the development of leadership qualities of the leader-manager of the institution of general secondary education have been clarified. The level of development of leadership potential, motivation for success have been investigated, also the leading motives of responsible behavior in the professional activities of the administrative and pedagogical personnel of the institution of general secondary education have been identified. The ways and forms of development of leadership qualities of heads of institutions of general secondary education were determined. Methodological recommendations for the development of leadership qualities of heads of educational institutions have been developed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА(2021) Літянська О. С.У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади особливостей формування толерантності старших підлітків в умовах інноваційного інклюзивного освітнього середовища. Проведено емпіричне дослідження діагностичного інструментарію для виявлення рівня толерантності старших підлітків та поетапного впровадження інноваційних методів та форм формування толерантності підлітків в інклюзивному середовищі. Виявлено, що використання інноваційних форм та методів виховної роботи є ефективним для підвищення рівня толерантної культури міжособистісних взаємин старших підлітків в інклюзивному середовищі. У відповідності з цим розроблено методичні рекомендації для педагогічних працівників з метою підвищення рівня толерантності підлітків в умовах інклюзивного освітнього середовища.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2021) Руденко Г. О.У кваліфікаційній роботі розглядаються глобальні передумови виникнення та використання інноваційних форм і методів навчання в педагогічних закладах вищої освіти. Визначено форми та методи навчання, що відповідають сучасним тенденціям розвитку освіти. Розкрито стан використання інноваційних форм і методів навчання в закладах вищої освіти та розроблено методичні рекомендації, щодо їх ефективного функціонування та розвитку. Емпіричне дослідження перевірило ефективність змістовно-методичного забезпечення процесу підготовки викладачів до використання інноваційних форм і методів навчання у педагогічних закладах вищої освіти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »