Конкурсні роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Конкурсні роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМЕДІАІНСТРУМЕНТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ : КОНКУРСНА РОБОТА(2022) Павленко К. М., Пивоварчик І. М., Орленко І. М.У конкурсній роботі представлено результати творчої діяльності кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» зі створення серії мультфільмів як медіаінструментів психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу під час війни. Презентовано «Казковий час» як інтерактивну форму організації психолого-педагогічного супроводу учнів. «Казковий час» розроблено як онлайн заняття з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, що проводиться протягом всього періоду війни щоденно. Важливим є те, що воно утворює структурну рамку для ефективного використання медіаінструментів, в тому числі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
- ДокументРОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ВПРОВАДЖЕННЯ НУШ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ : КОНКУРСНА РОБОТА(2023)У конкурсній роботі розглядається розвиток інноваційного потенціалу педагога та процеси науково-методичного супроводу. Розвиток інноваційного потенціалу педагога, а не просто надання сучасних знань про новітні педагогічні практики, є головною метою організації науково-методичного супроводу впровадження освітньої реформи. Адже, освітні зміни в сучасному світі – процес перманентний. Змістовий компонент підготовки вчителя постійно оновлюється. Разом з тим, інноваційний потенціал педагога, що визначає готовність до сприйняття нововведень, здатність до їх професійної оцінки, налаштованість на дієве втілення освітніх інновацій у реальну педагогічну практику, схильність до широкого розповсюдження новітніх ідей у професійній спільноті, є більш стійким утворенням. Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для розвитку інноваційного потенціалу педагогів в процесі науково-методичного супроводу впровадження Концепції «Нова українська школа» в початковій школі стало першочерговим завданням, над вирішенням якого системно і послідовно працювала кафедра дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що дозволило отримати оригінальні творчі і наукові здобутки.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ НАСТУПНОСТІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НУШ : ТЕХНОЛОГІЇ ПАРТНЕРСТВА : КОНКУРСНА РОБОТА(2024)У конкурсній роботі висвітлено проблема наступності між дошкільною та початковою освітою . Налагодження партнерської взаємодії та спрямування суспільних зусиль педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи для розв’язання проблеми наступності стало першочерговим завданням, над яким системно і послідовно працювала кафедра дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що дозволило отримати оригінальні творчі та наукові здобутки
- ДокументАльманах «ДО-НУШ»: алгоритми наступності: науково-методичний збірник(2024)У збірнику представлено науково-методичні та практичні матеріали підготовлені кафедрою дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», що висвітлюють регіональний досвід реалізації проєкту «ДО НУШ», який спрямований на підтримку взаємодії між дошкільною та початковою ланками освіти в умовах впровадження концепції Нової української школи. Матеріали призначені для майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, викладачів закладів фахової передвищої, вищої освіти, вихователів та керівників закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.
- ДокументОСВІТНЯ ІНТЕГРАЦІЯ : МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУКТОРУ КЛАСТЕРНОЇ МОДЕЛІ(2025) Задорожна Л. К., Дерябіна С. В., Левчишена О. М.У конкурсній роботі представлено результати творчої діяльності кафедри методики викладання і змісту освіти Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» зі створення серії посібників «Інтегроване навчання: цінності, компетентності, практики» (6 клас) для кожної освітньої галузі. Це є логічним продовженням попередніх напрацювань для педагогів посібників «Нова українська школа на засадах єдності цінностей, змісту і форм» (5 клас), які впроваджують Державний стандарт базової середньої освіти на першому адаптаційному циклі. Практико орієнтоване наповнення посібників збалансовано поєднує теоретичний, інформаційно-аналітичний та навчально-методичний контент. З кожної освітньої галузі представлено добірку практичних напрацювань, досвід учителів-пілотників, апробований на практиці цифровий педагогічний інструментарій, гіперпосилання для переходу до нових освітніх ресурсів. Важливо, що в матеріалах посібника зосереджено увагу на філософію інтегративного навчання, де технології виступають інструментом для розвитку особистості як учня так і вчителя. Посібник «Інтегроване навчання: цінності, компетентності, практики» (6 клас) є цінним ресурсом для вчителів, які прагнуть ефективно використовувати можливості кластерного підходу в освітньому процесі локальної і глокальної освіти.