Перегляд за Автор "Задорожна Л. К."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБАГАТОМОВНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ(2020) Задорожна Л. К.У статті досліджується багатомовність освіти як галузь, що активно розвивається, в її основі теорія, що багатомовність особи виникає в процесі розширення мовного досвіду людини, починаючи від рідної мови, яка використовується здебільшого в сім’ї, до опанування мов інших народів, виучуваних в школі чи безпосередньо в мовному оточенні. Аналіз регіональної специфіки діяльності та регіональних відмінностей в системі освіти Одеської області свідчить, що близькість кордону на півдні області та наявність у неї прабатьківщини для болгар, молдован, гагаузів, визначає відмінності багатонаціональних закладів освіти від україномовних на півночі. Така особливість регіону вимагає різних підходів до формування міжкультурної освіти та запровадження багатомовного навчання.
- ДокументВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ПРОЄКТІВ НА РОЗВИТОК ОСВІТИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ(2024) Задорожна Л. К.Міжнародні проєкти впродовж багатьох років є потужним чинником розвитку освіти в Одеському регіоні. Цей вплив здійснюється на різних рівнях: ціннісному, змістовому, методичному, інструментально-технологічному, організаційному, технічному, фінансовому, інформаційному. Інтегральний ефект впровадження міжнародних проєктів позначається, передусім, у розвитку людського капіталу Одеського регіону, зокрема, у однієї з найбільш вагомих його складових – якість професіоналізму педагогічних кадрів.
- ДокументПро результати виконання Стратегії Академії 2018-2023 рр. та презентація проєкту Стратегії 2024-2029 рр.(2023) Задорожна Л. К.Стратегія розвитку Академії на 2019-2023 роки розкриває шляхи внутрішньої трансформації та зміни зовнішньої репрезентації закладу як регіонального лідера у сфері неперервної якісної освіти, науково-педагогічних досліджень, створення і поширення позитивних педагогічних практик для професійно-компетентнісного зростання здобувачів вищої освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, які проходять підвищення кваліфікації у різних формах. Було сформульовано стратегічне бачення (візію) Академії як багаторівневої і поліфункціональної науково-методичної і освітньої установи, що сприяє сталому інноваційному, інтелектуальному, соціокультурному розвитку регіону. Окреслена місія Академії, а саме: забезпечення розвитку неперервної освіти, що передбачає підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних кадрів, генерацію і поширення сучасних знань в сфері педагогіки і освіти у регіональному, національному та європейському просторі. Згідно з місією, академією на основі національних, європейських та світових стандартів забезпечується становлення та сталий професійно-компетентнісний розвиток фахівців у галузі педагогіки і освіти, здатних до реалізації державної і регіональної освітньої політики, здійснення інноваційних змін, забезпечення освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства на засадах гуманізму та соціального партнерства. У якості основних векторів реалізації стратегії було визначено: - діяльність у сфері неперервної освіти; - наукова та науково-методична діяльність; - соціальне та міжнародне партнерство; - розвиток кадрового потенціалу; - матеріально-технічний та фінансово-економічний розвиток. Щодо кожного з названих векторів розкрито механізми та конкретні показники, що дозволяє оцінити результати та ефективність реалізації Стратегії розвитку Академії на 2019-2023 роки.
- ДокументРЕГІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(2019) Задорожна Л. К.У статті розглядається важливість регіональної політики у період освітніх змін та становлення Нової української школи на прикладі Одеського регіону. Освітня політика регіону характеризується системністю, підтримкою інновацій та інтеграції кращого європейського досвіду, відкритістю до діалогу з усіма учасниками освітнього процесу, відповідальній позиції та партнерству влади-школи-громади та інвестиційним пріоритетом розвитку освітньої галузі. Крім того. в умовах розбудови Нової української школи пріоритетами регіональної політики розвитку освіти мають бути регіональна підтримка інноваційних освітніх проектів, сприяння розвитку регіональної освітньої інноваційної інфраструктури, кадрова підтримка наукової інноваційної діяльності в галузі освіти, сприяння підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів, моральне стимулювання інноваційної педагогічної діяльності, інформаційна підтримка регіональної освітньої діяльності, сприяння інтеграційним процесам, розширенню взаємодії суб’єктів регіону в галузі реформування освіти.
- ДокументРОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: СТРАТЕГІЧНІ ВЕКТОРИ(2023) Задорожна Л. К.Системне реформування освіти в Україні сьогодні є не тільки пріоритетом державної політики, а й найважливішим викликом для професійного педагогічного середовища. Саме особистість педагога є визначальним чинником успішності освітніх змін. Тільки трансформації парадигми професійного мислення педагога, особистий досвід переживання зламу усталених і народження нових моделей професійної діяльності стає основою усвідомленого впровадження освітніх інновацій. Відтак, в контексті стрімких змін в освіті особливого значення набуває питання опанування педагогами нововведень, пошуку та використання освітніх інновацій, готовності фахівців до внутрішніх (особистісних) і зовнішніх (поведінкових, діяльнісних) зрушень під впливом нових ідей і рішень. Саме це стає передумовою розвитку професійних компетентностей педагогів, що знаходяться у постійному процесі набуття нових знань в системі неперервної освіти.