2022 рік

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 19
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
    (2022) Шишкіна І. П.
    Кваліфікаційна робота викладена на 64 сторінках, вона містить 3 розділи, 13 таблиць, 6 рисунків, 62 джерела в переліку посилань. У першому розділі представлені науково-педагогічні засади проблеми адаптації учнів до навчання у базовій школі. У другому – організаційно-методичні засади емпіричного дослідження особливостей адаптації учнів до навчання у базовій школі. Третій розділ містить результати емпіричного дослідження особливостей адаптації учнів до навчання у базовій школі. За результатами роботи зроблено висновки та рекомендації для вчителів щодо оптимізації адаптації учнів до навчання у базовій школі.
  • Документ
    РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ
    (2022) Харченко О. М.
    Дана робота присвячена дослідженню стану проблеми розвитку творчих здібностей учнів та пошуку ефективних шляхів їх оптимізації. У першому розділі проаналізовано психолого-педагогічну літературу та визначено ключові поняття дослідження, а саме: «здібності», «творчість» «творчі здібності», «компетентнісно-орієнтована освіта». Були визначені показники творчих здібностей учнів та особливості їх розвитку в умовах компетентнісно-орієнтованої освіти. У другому розділі було проведено емпіричне дослідження стану розвитку творчих здібностей учнів. У третьому розділі обґрунтовано форми та методи розвитку творчих здібностей учнів та розроблено методичні рекомендації щодо їх розвитку в умовах компетентнісно-орієнтованої освіти.
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КРЕАТИВНОСТІ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТА УПРАВЛІНСЬКА ПРОБЛЕМА
    (2022) Смирнова Г. А.
    Тема роботи «Управління розвитком креативності сучасного менеджера освіти як педагогічна та управлінська проблема». Метою роботи є теоретичне та емпіричне дослідження процесу управління розвитком креативності сучасного менеджера освіти. В роботі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми управління розвитком креативності сучасного менеджера освіти, визначені критерії, показники та рівні розвитку креативності сучасного менеджера освіти, розкрито зміст показників кожного критерію. Виділено і охарактеризовано рівні розвитку креативності сучасного менеджера освіти. Враховуючи мету, завдання, об’єкт, предмет дослідження за темою кваліфікаційної роботи, створені рекомендації щодо поліпшення управління розвитком креативності сучасного менеджера освіти.
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
    (2022) Сєчка Д. В.
    В роботі здійснено дослідження теоретичних засад та практичного процесу управління розвитком комунікативної компетентності менеджера закладу дошкільної освіти. На підставі аналізу наукової літератури визначено сутність поняття комунікативної компетентності менеджера закладу дошкільної освіти у науковій управлінській та психолого-педагогічній літературі та її структуру. Схарактеризовано критерії, показники та рівні розвитку комунікативної компетентності менеджера закладу дошкільної освіти. У результаті емпіричного дослідження було виявлено стан розвитку комунікативної компетентності менеджера закладу дошкільної освіти. Надані методичні рекомендації щодо управління розвитком комунікативної компетентності менеджера закладу дошкільної освіти.
  • Документ
    РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
    (2022) Репушевська Ю. О.
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі застосування інтерактивних технологій навчання і виховання як засобу розвитку соціального інтелекту старшокласників. Метою дослідження є дослідити соціальний інтелект старшокласників та розробити науково-методичний супровід запровадження інтерактивних технологій навчання і виховання як засобу розвитку соціального інтелекту старшокласників. В роботі репрезентовано результати теоретичного аналізу ключового поняття «соціальний інтелект»; виявлення вікових особивостей розвитку соціального інтелекту старшокласників; обгрунтовано можливості інтерактивних технологій навчання і виховання у розвитку соціального інтелекту старшокласників. Представлений опис проведеного емпіричного дослідження стану розвитку соціального інтелекту старшокласників засобами визначеного діагностичного інструментарія. На основі одержаних результатів розроблений науково-методичний супровід запровадження інтерактивних технологій навчання і виховання як засобу розвитку соціального інтелекту старшокласників.