2021 рік

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 41
  • Документ
    СИСТЕМА РОБОТИ ПЕДАГОГА ПО ВПРОВАДЖЕННЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    (2021) Шмелькова О. О.
    Кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню впровадженню інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти. В роботі проаналізовані сучасні підходи до здійснення інклюзивної освіти в світі, форми і методи роботи педагога в інклюзивному класі, теоретично обґрунтовано і емпірично досліджено систему роботи педагога по впровадженню інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти. Також визначені етапи впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти, методичні рекомендації щодо цього процесу та модель роботи педагога в інклюзивному класі. В роботі також проаналізовано ставлення педагогів до інклюзивного навчання.
  • Документ
    ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
    (2021) Черемховська О. О.
    У кваліфікаційній роботі розглядається проблема організації освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти України. Розкрито сутність поняття «освітнє середовище», проаналізовано його становлення і розвиток. Проаналізовано нормативно-правову базу у сфері проєктування та організації освітнього середовища. Представлено зарубіжний досвід організації освітнього середовища в закладах освіти. У роботі визначено основні організаційні засади оцінювання освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти. Проведено діагностику стану освітнього середовища на базі ЗЗСО «Авангардівська гімназія». На основі аналізу результатів дослідження розроблено рекомендації педагогам щодо його удосконалення.
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УМОВАХ АВТОНОМІЇ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
    (2021) Червонюк В. П.
    У випускній кваліфікаційній роботі викладено розглянуто проблему управління освітнім процесом в умовах автономії закладів дошкільної освіти. Обґрунтовано необхідність створення умов автономії в закладах дошкільної освіти. Шляхом аналізу психолого-педагогічних наукових джерел проаналізовано сутність, зміст та завдання організації управлінської діяльності в закладах дошкільної освіти. З позицій сучасних поглядів розглянуто управління в умовах автономії як траєкторія розвитку закладу дошкільної освіти. Вивчено стан управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти в умовах автономії. З метою оптимізації механізму управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти в умовах автономії розроблено відповідні рекомендації.
  • Документ
    МОТИВАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ НОВОЮ УКРАЇНСЬКОЮ ШКОЛОЮ
    (2021) Чегодар Ю. С.
    Випускна кваліфікаційна робота присвячена проблемі мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління Новою українською школою. У роботі розкрито сутність мотивації та визначено механізми її реалізації, доведено об’єктивну необхідність мотивації педагогічних працівників з позиції управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти. Висвітлено дослідження теоретичних та прикладних аспектів мотивації до професійної діяльності, проаналізовано практику мотивації педагогічних працівників з позиції управління, надано оцінку стану організації мотивації педагогічних працівників Нової української школи та проведено дослідження щодо системи мотивації вчителів до професійної діяльності в управлінській практиці закладу освіти. Розроблено та подано рекомендації керівникам щодо організації мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління закладом освіти.
  • Документ
    ТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    (2021) Устінова І. М.
    У випускній кваліфікаційній роботі, на основі аналізу психологічних, педагогічних та наукових джерел, розглянуто змістовий аспект поняття «тестова технологія» та суміжні поняття «тест», «тестування», «тестологія», «педагогічний тест». Виокремлено функції (діагностична, контрольно-оцінна, освітня, розвиваюча, виховна, мотиваційно-спонукальна, організаційна, стандартизована, інформаційна, управлінська, соціально-економічна, гуманістична) та принципи (науковості, ефективності, об’єктивності, надійності, систематичного використання) тестового контролю знань учнів закладів загальної середньої освіти. Розглянуто особливості застосування та досліджено стан упровадження тестової технології в закладах освіти. Проведено досліджено-експериментальну роботу в 5-х класах закладу загальної середньої освіти. З метою оптимізації розроблено та запропоновано систему тестових завдань із різними способами їх побудови як інструмент контролю.