Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 41
- ДокументСИСТЕМА РОБОТИ ПЕДАГОГА ПО ВПРОВАДЖЕННЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Шмелькова О. О.Кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню впровадженню інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти. В роботі проаналізовані сучасні підходи до здійснення інклюзивної освіти в світі, форми і методи роботи педагога в інклюзивному класі, теоретично обґрунтовано і емпірично досліджено систему роботи педагога по впровадженню інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти. Також визначені етапи впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти, методичні рекомендації щодо цього процесу та модель роботи педагога в інклюзивному класі. В роботі також проаналізовано ставлення педагогів до інклюзивного навчання.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ(2021) Черемховська О. О.У кваліфікаційній роботі розглядається проблема організації освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти України. Розкрито сутність поняття «освітнє середовище», проаналізовано його становлення і розвиток. Проаналізовано нормативно-правову базу у сфері проєктування та організації освітнього середовища. Представлено зарубіжний досвід організації освітнього середовища в закладах освіти. У роботі визначено основні організаційні засади оцінювання освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти. Проведено діагностику стану освітнього середовища на базі ЗЗСО «Авангардівська гімназія». На основі аналізу результатів дослідження розроблено рекомендації педагогам щодо його удосконалення.
- ДокументУПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УМОВАХ АВТОНОМІЇ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(2021) Червонюк В. П.У випускній кваліфікаційній роботі викладено розглянуто проблему управління освітнім процесом в умовах автономії закладів дошкільної освіти. Обґрунтовано необхідність створення умов автономії в закладах дошкільної освіти. Шляхом аналізу психолого-педагогічних наукових джерел проаналізовано сутність, зміст та завдання організації управлінської діяльності в закладах дошкільної освіти. З позицій сучасних поглядів розглянуто управління в умовах автономії як траєкторія розвитку закладу дошкільної освіти. Вивчено стан управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти в умовах автономії. З метою оптимізації механізму управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти в умовах автономії розроблено відповідні рекомендації.
- ДокументМОТИВАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ НОВОЮ УКРАЇНСЬКОЮ ШКОЛОЮ(2021) Чегодар Ю. С.Випускна кваліфікаційна робота присвячена проблемі мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління Новою українською школою. У роботі розкрито сутність мотивації та визначено механізми її реалізації, доведено об’єктивну необхідність мотивації педагогічних працівників з позиції управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти. Висвітлено дослідження теоретичних та прикладних аспектів мотивації до професійної діяльності, проаналізовано практику мотивації педагогічних працівників з позиції управління, надано оцінку стану організації мотивації педагогічних працівників Нової української школи та проведено дослідження щодо системи мотивації вчителів до професійної діяльності в управлінській практиці закладу освіти. Розроблено та подано рекомендації керівникам щодо організації мотивації вчителів до професійної діяльності у процесі управління закладом освіти.
- ДокументТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(2021) Устінова І. М.У випускній кваліфікаційній роботі, на основі аналізу психологічних, педагогічних та наукових джерел, розглянуто змістовий аспект поняття «тестова технологія» та суміжні поняття «тест», «тестування», «тестологія», «педагогічний тест». Виокремлено функції (діагностична, контрольно-оцінна, освітня, розвиваюча, виховна, мотиваційно-спонукальна, організаційна, стандартизована, інформаційна, управлінська, соціально-економічна, гуманістична) та принципи (науковості, ефективності, об’єктивності, надійності, систематичного використання) тестового контролю знань учнів закладів загальної середньої освіти. Розглянуто особливості застосування та досліджено стан упровадження тестової технології в закладах освіти. Проведено досліджено-експериментальну роботу в 5-х класах закладу загальної середньої освіти. З метою оптимізації розроблено та запропоновано систему тестових завдань із різними способами їх побудови як інструмент контролю.