Програми дисциплін
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Програми дисциплін за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОснови академічного письма : робоча програма навч. дисципліни(2020) Кузнецова Н. В.У програмі розкрито формування академічної культури здобувачів вищої освіти : формування академічної грамотності, сприяти оволодіння навичками писемного і усного наукового мовлення. здатність презентувати результати академічної діяльності. ефективно обмінюватися знаннями в умовах професійної комунікації
- ДокументДидактика : робоча програма навчальної дисципліни(2020) Кузнецова Н. В.У програмі розкрито формування системи дидактичних компетентностей, педагогічного світогляду і позиції. Розкрито складові операційно-дійового компоненту та закономірності навчання та удосконалення дидактичних принципів.
- ДокументМетодичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Евалюація в освіті"(2020) Здрагат С. Г.Методичні рекомендації містять вимоги до самостійної роботи, зміст роботи й завдання до самостійної підготовки, підсумкові тестові завдання, рекомендовані джерела інформації
- ДокументПедагогічна майстерність та етика викладача : робоча програма(2021) Кузнєцова Н. В.У програмі розкрито теоретичні основи педагогічної взаємодії у вищій школі, сформовані знання про структуру і основні компоненти педагогічної майстерності викладача, можливості методів формування компонентів педагогічної майстерності, вимоги щодо професійної етики викладача, дотримання академічної доброчесності, типи конфліктів та способи їх розв'язання.
- ДокументНаскрізна програма практики : для здобувачів другого рівня. Спец. 011 "Освітні педагогічні науки", ОАНО(2021) Кузнєцова Н. В.Мета практичної підготовки полягає у формуванні фахових компонентностей, розширенні і поглибленні загальних компонентностей, закріпленні теоретичних знань і формуванні професійних практичних умінь і навичок, набутті досвіду професійної діяльності.
- ДокументМетодика викладання у вищій школі : робоча програма навчальної дисципліни(2021) Кузнєцова Н. В.У програмі розкрито сутність і структура освітнього процесу у вищій школі, зміст, форми, методи і засоби. Поглиблення знань про сучасні освітні технології, озайомлення з основними вимогами щодо організації самостійної роботи і практичної підготовки та контролю результатів.
- ДокументНавчальна програма навчальної дисципліни "Історія педагогіки та освіти" : для здоб. вищої освіти(ТОВ "Лерадрук", 2021) Кузнєцова Н. В., Кузнєцов В. О.У програмі розкрито мету та завдання навчальної дисципліни "Історія педагогіки і освіти". Зміст навчальної дисципліни розкриває принципи історії педагогіки, методологічні підходи, становлення виховання та система виховання, сучасні тенденції розвитку педагогіки і освіти в Україні.
- ДокументТенденції і перспективи розвитку вищої школи : робоча програма навчальної дисципліни(2021-2022) Кузнецова Н. В.У програмі розкрито основні етапи становлення і розвитку вищої школи, зміст і форми освітнього процесу, основні етапи становлення і розвитку перших закладів освіти в Україні та на Півдні України. Здійснено соціально-історичний аналіз змісту і форми організації освітнього процесу.
- ДокументРобоча програма курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності»(2022) Гарачук Т. В.; Кравець Н. Ю.Робоча програма з курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності» призначена для вчителів для вчителів початкової школи та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта.
- ДокументРобоча програма навчальної дисципліни "Сучасні педагогічні системи"(2022) Гарачук Т. В.Робоча програма призначена для науково-педагогічних працівників, здобувачів освіти, які працюють за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
- ДокументРобоча програма курсу "Особливості викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у початковій школі"(2022) Гарачук Т. В.Робоча програма призначена для вчителів початкової школи, педагогів та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта
- ДокументРобоча програма курсу "Формувальне оцінювання в початковій школі"(2022) Гарачук Т. В., Кравець Н. В.Робоча програма призначена для вчителів початкової школи, педагогів та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта
- ДокументАлгоритми наступності: «must have» вихователя(2022) Паламарчук І. В.Курс навчальної програми полягає в необхідності підготовки педагогічних працівників до роботи на етапі розбудови національної системи освіти, в основі якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу. Однією з актуальних проблем є забезпечення наступності в навчанні і вихованні дітей, що має позитивний вплив на поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з існуючим. Для вирішення цієї проблеми створюються різноманітні форми взаємодії закладів дошкільної освіти та школи. Тільки за умови поєднання зусиль обох сторін, перехід із закладу дошкільної освіти до початкової школи стане успішним для дитини. У закладах дошкільної освіти реалізація принципу наступності виявляється насамперед у соціальній адаптації та набутті життєвої компетентності дитини, застосуванні у роботі педагогів закладів дошкільної освіти діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного підходів, дотримання принципів дитиноцентризму, педагогіки партнерства, академічної свободи педагога, створенні передумов для успішного засвоєння навчальної програми початкової школи, облаштування цілісного освітнього простору. Вкрай важливим є розуміння вихователями закладів дошкільної освіти концептуальних засад Нової української школи, їх ознайомлення з засадничими ідеями освітньої реформи. Опанування даного курсу дозволить слухачам удосконалити уміння створювати відповідні умови навчання, впроваджувати підходи і практики Нової української школи, удосконалювати уміння поєднувати різні види роботи, працювати в команді, використовуючи партнерський стиль взаємовідносин тощо. Зміст програми дозволяє слухачам створити передумови для освоєння сучасних педагогічних технологій, конкретних методик, кейсів у галузі дошкільної освіти.
- ДокументРобоча програма навчальної дисципліни «Психологія управління» для другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності - 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньо-наукової програми «Освітній менеджмент у педагогічних системах»(Одеса: Букаєв В.В. 2022., ) Ягоднікова В. В.Мета навчальної дисципліни – забезпечити опанування здобувачами загальними поняттями і закономірностями психології управління, психологічними особливостями процесу управління та психології особистості працівника та менеджера освіти, сприяти розумінню сутності та соціальної значущості психології управління у сучасних умовах.