Перегляд за Автор "Мітюхіна В. П., Боделан О. Р., Черніс О. С."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ВАЛЬДОРСЬКОЇ ШКОЛИ(2023) Мітюхіна В. П., Боделан О. Р., Черніс О. С.Методи вальдорфської педагогіки є достатньо цікавими щодо дослідження багатьох аспектів педагогічної діяльності, але практичного досвіду, який підкреслює їх значущість у сфері підвищенні пізнавальної активності учнів та методів оцінювання їх навчальних досягнень, недостатньо. Тому актуальність дослідження зумовлено потребою об’єктивного аналізу досвіду експериментальних практичних педагогічних досліджень освітніх закладів з застосуванням вальдорфської педагогіки та доцільність і можливість використання результатів дослідження в діяльності Нової української школи. Від початку заснування вальдорфських шкіл в її концепції і основних принципах бальна оцінка не розглядалась, як мотивуючий чи стимулюючий засіб навчання. Однак, питання розвитку пізнавальної активності та пізнавальної діяльності безпосередньо пов’язані з оцінюванням навчальних досягнень у вальдорфській школі і характеризують діяльність освітнього закладу. У статі доведено, що розвиток мотивації, пізнавальної активності учнів, їх самостійність і соціальність, методи оцінюванням навчальних досягнень безпосередньо пов’язані зі створенням вальдорфського освітнього середовища, яке містить у собі предметно-просторові, соціальні та психодидактичні аспекти. Наголошено на доцільності використання досвіду вальдорфської школи щодо розвитку пізнавальної активності та методів оцінювання учнів для практичного застосування цього досвіду в Новій українській школі.