Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної і початкової освіти за Автор "Паламарчук І. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАлгоритми наступності: «must have» вихователя(2022) Паламарчук І. В.Курс навчальної програми полягає в необхідності підготовки педагогічних працівників до роботи на етапі розбудови національної системи освіти, в основі якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу. Однією з актуальних проблем є забезпечення наступності в навчанні і вихованні дітей, що має позитивний вплив на поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з існуючим. Для вирішення цієї проблеми створюються різноманітні форми взаємодії закладів дошкільної освіти та школи. Тільки за умови поєднання зусиль обох сторін, перехід із закладу дошкільної освіти до початкової школи стане успішним для дитини. У закладах дошкільної освіти реалізація принципу наступності виявляється насамперед у соціальній адаптації та набутті життєвої компетентності дитини, застосуванні у роботі педагогів закладів дошкільної освіти діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного підходів, дотримання принципів дитиноцентризму, педагогіки партнерства, академічної свободи педагога, створенні передумов для успішного засвоєння навчальної програми початкової школи, облаштування цілісного освітнього простору. Вкрай важливим є розуміння вихователями закладів дошкільної освіти концептуальних засад Нової української школи, їх ознайомлення з засадничими ідеями освітньої реформи. Опанування даного курсу дозволить слухачам удосконалити уміння створювати відповідні умови навчання, впроваджувати підходи і практики Нової української школи, удосконалювати уміння поєднувати різні види роботи, працювати в команді, використовуючи партнерський стиль взаємовідносин тощо. Зміст програми дозволяє слухачам створити передумови для освоєння сучасних педагогічних технологій, конкретних методик, кейсів у галузі дошкільної освіти.