Кафедра дошкільної і початкової освіти

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Алгоритми наступності: «must have» вихователя
    (2022) Паламарчук І. В.
    Курс навчальної програми полягає в необхідності підготовки педагогічних працівників до роботи на етапі розбудови національної системи освіти, в основі якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу. Однією з актуальних проблем є забезпечення наступності в навчанні і вихованні дітей, що має позитивний вплив на поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з існуючим. Для вирішення цієї проблеми створюються різноманітні форми взаємодії закладів дошкільної освіти та школи. Тільки за умови поєднання зусиль обох сторін, перехід із закладу дошкільної освіти до початкової школи стане успішним для дитини. У закладах дошкільної освіти реалізація принципу наступності виявляється насамперед у соціальній адаптації та набутті життєвої компетентності дитини, застосуванні у роботі педагогів закладів дошкільної освіти діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного підходів, дотримання принципів дитиноцентризму, педагогіки партнерства, академічної свободи педагога, створенні передумов для успішного засвоєння навчальної програми початкової школи, облаштування цілісного освітнього простору. Вкрай важливим є розуміння вихователями закладів дошкільної освіти концептуальних засад Нової української школи, їх ознайомлення з засадничими ідеями освітньої реформи. Опанування даного курсу дозволить слухачам удосконалити уміння створювати відповідні умови навчання, впроваджувати підходи і практики Нової української школи, удосконалювати уміння поєднувати різні види роботи, працювати в команді, використовуючи партнерський стиль взаємовідносин тощо. Зміст програми дозволяє слухачам створити передумови для освоєння сучасних педагогічних технологій, конкретних методик, кейсів у галузі дошкільної освіти.
  • Документ
    Робоча програма курсу "Особливості викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у початковій школі"
    (2022) Гарачук Т. В.
    Робоча програма призначена для вчителів початкової школи, педагогів та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта
  • Документ
    Робоча програма курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності»
    (2022) Гарачук Т. В.; Кравець Н. Ю.
    Робоча програма з курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності» призначена для вчителів для вчителів початкової школи та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта.