ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються особливості логопедичної роботи з дітьми з тяжкими
порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти, особливості мовлення дітей з тяжкими
порушеннями мовлення дошкільного віку, логопедична робота для подолання мовленнєвих порушень,
етапи корекційно-логопедичної роботи сумісно з медициною. Говориться про те, що діти з тяжкими
порушеннями мовлення потребують довготривалого, системного, індивідуального підходу
в логопедичній допомозі. Логопеди в умовах інклюзивної освіти планують логопедичну роботу
наступним чином: на фронтальних, підгрупових заняттях з усіма дітьми вивчають програмний
матеріал, направлений на підготовку артикуляційного апарату, а на індивідуальних заняттях
здійснюється корекційна робота.Діти з тяжкими порушеннями мовлення потребують довготривалої,
систематичної та індивідуальної логопедичної допомоги. Автор наголошує на тому, щоб отримати
успіхи в логопедичній роботі важливо дотримуватися наступних вимог: довготривала співпраця,
дотримання порад спеціалістів, дотримання однієї корекційної лінії, систематична корекційно розвиткова робота, залучення фахівців з різних сфер. Розроблено алгоритм організації роботи
з немовленнєвою дитиною в інклюзивному просторі освітнього закладу
Опис
Маршалковська В. В. ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ / В. В. Маршалковська // Наша школа : науково-практичні студії. - 2023. - № 1. - С. 61-64