Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Стрельбицька С. М."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    РОЛЬ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
    (2023) Стрельбицька С. М.
    Головна увага у інноваційних педагогічних технологіях приділяється формуванню всебічно розвиненої особистості, яка виявляє ініціативу, чітко усвідомлює свої професійні цілі, відкрита для всього нового та інтенсивного розвитку здібностей до самоосвіти, самовдосконалення, самоуправління та саморегуляції. Сформувати особистість такого педагога в системі неперервної освіти стає можливим саме за умов використання праксеологічного підходу, який оптимізує освітній процес, додає йому нової актуальності та передбачає вирішення поставлених завдань.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    САМООСВІТА ЯК СКЛАДОВА УСПІХУ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
    (2024) Стрельбицька С. М.
    Самоосвіта відіграє важливу роль у житті кожної особистості, особливо це стосується тих, хто перебуває на шляху отримання майбутньої професії. Через те, вона стає не лише засобом здобуття знань, умінь і навичок, але й важливою складовою їх особистісного успіху та професійного розвитку. Відтак здобувачі освіти, котрі систематично та цілеспрямовано здійснюють самоосвітню діяльність і займаються саморозвитком, є здатними швидко реагувати на виклики часу та готовими адаптуватися до нових вимог майбутньої професійної діяльності.

DSpace software and OANO (Odesa) copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку