Перегляд за Автор "Сараєва І. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСТРЕС ТА АДАПТАЦІЯ ЯК ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ(2024) Сараєва І. В.Актуальним постає питання щодо пошуку шляхів подолання дитячого стресу та успішної соціальної адаптації в закладі дошкільної освіти. В статті автор звернувся до аналізу наукових розвідок щодо визначення поняття стресу та обговорення його впливу на організм дитини дошкільного віку.
- ДокументЯКІСТЬ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ(2024) Сараєва І. В.Найважливішим фактором успішного і сталого розвитку в сучасному світі, що йде шляхом глобалізації є здатність швидко адаптуватися до умов міжнародної конкуренції. Тому, одним із пріоритетів освітньої політики в Україні є забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності. Якість освіти як соціальна категорія визначає результативність і стан освітнього процесу в суспільстві, його відповідність очікуванням і потребам суспільства в різних соціальних групах має суттевий вплив на розвиток і формування компетенцій особистості в громадянському суспільстві та професійній сфері. Якість стає однією з головних цілей розвитку освіти в нашій країні на сучасному етапі. Кожна наступна реформа освіти ставить на меті підвищення якості освіти і вбачає її як кінцевий результат, починаючи з нульової ланки. Тому, у сучасних наукових та термінологічних джерелах широко інтерпретується поняття «якість освіти», яке розглядається з погляду філософії, соціології, педагогіки і залишається дискусійним питанням багатьох учених, педагогів, методистів і практиків. В процесі інтенсивного пошуку щодо з’ясування сутності поняття «якість освіти», постало й інше питання, що стосується тих чи тих аспектів цього поняття, а саме: визначення саме тієї ролі якості, що має суттєвий вплив на забезпечення якості освіти. У статті розкрито основні дефініції дослідження «освіта», «якість», «якість освіти», основні концептуальні підходи. Охарактеризовано критерії якості та чинники впливу на якість освіти загалом. На підставі аналізу досліджень учених (А. Богуш, В. Зайчук, О. Іванова, В. Кремень, Н. Кропотова, В Ніколаєвський, О.Остапчук, О. Савченко, З Сейдаметова, В. Темненко) узагальнено та позиціоновано власне бачення поняття феномену «якість освіти» як сукупність певних критеріїв і показників, що визначають рівень організації освітнього процесу та результату відповідно до вимог чинного законодавства та міжнародних стандартів якості.