Перегляд за Автор "Красножон Н. В."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: З ДОСВІДУ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КІЛІЙСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №4 КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(2025) Красножон Н. В.Долучаючись до волонтерської діяльності, учасники освітнього процесу не тільки допомагають, а й розвивають найважливіші духовні цінності: почуття людяності, патріотизму, співчуття, доброти, взаємодопомоги та взаємопідтримки. Формується громадянин, здатний взяти на себе відповідальність за процеси, що відбуваються у суспільстві.
- ДокументВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: З ДОСВІДУ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КІЛІЙСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №4 КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(2025) Красножон Н. В.Серед виховних напрямків сьогодні найбільш актуальними є національно-патріотичне та екологічне виховання, вони відповідають нагальним вимогам сучасності та закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь. Для реалізації стратегії з виховання успішного свідомого громадянина потужним інструментом стало волонтерство.
- Документ«КЛАС БЕЗПЕКИ» ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ(2025) Красножон Н. В.Система освіти постає перед необхідністю не лише забезпечити безперервність навчального процесу, але й сформувати в учнів ключові компетентності, що сприятимуть їхній безпеці, психологічному добробуту та здатності до адаптації в умовах постійних змін та невизначеності. Одним із перспективних інструментів у цьому контексті є створення та ефективне використання класів безпеки в закладах освіти,
- ДокументОСВІТА ОДЕЩИНИ: ІНДЕКС БЕЗПЕКИ(2023) Красножон Н. В.Статтю присвячено опису технології формування безпечного освітнього середовища. В основу технології покладено ідею організаційно-діяльнісного проєктування; запропоновано кроки конструювання фізично та психологічно безпечного освітнього середовища. Обстоюється думка, що програма чи проєкт з безпеки мають розроблятися на рівні конкретного закладу освіти і не можуть просто «переноситися» з одного закладу на інший. Обґрунтовується ідея про необхідність розроблення проєктів та програм безпечного освітнього середовища в трьох площинах: профілактична (попереджувальна) робота, дії (алгоритми дій) під час виникнення надзвичайної ситуації чи надзвичайної події, робота з наслідками