Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Чешенко О. І."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ
    (2024) Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Чешенко О. І.
    Поступово ШІ проникає в сферу освіти, відкриваючи перед педагогами нові можливості та перспективи, робить освітній процес більш персоніфікованим, ефективним, захоплюючим, покращує сприйняття, розуміння та засвоєння навчального матеріалу. Водночас цифрові технології не замінюють учителя, а доповнюють його. Формуючи власну стратегію впровадження/використання новітніх інструментів на основі ШІ, вчителю варто оцінити весь спектр можливостей нейромереж, щодо змішування, гейміфікації, адаптації, інтеграції освітнього контенту. Заглиблюючись у світ інтелектуальних систем та програм, проаналізувавши різноманітні інструменти, пропонуємо розглянути їх можливості, як саме вони можуть змінити та вдосконалити освітній процес.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    ІНТЕГРАТИВНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
    (2023) Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Чешенко О. І.
    Серед основних стратегічних завдань реформи загальної середньої освіти в Україні є оновлення її змісту, що передбачає пошук нових підходів до структурування навчальних предметів на інтегративних засадах, розроблення технологій і засобів навчання для формування ключових компетентностей і наскрізних умінь як інтегративних якостей особистості

DSpace software and OANO (Odesa) copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку