Перегляд за Автор "Гарачук Т. В."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УМОВАХ АВТОНОМІЇ ЗДО(2021) Гарачук Т. В.У статті висвітлено дослідження про управління освітнім процесом в умовах автономії закладів дошкільної основи. У процесі дослідження було запропоновано керівникам закладів дошкільної освіти питання, які необхідні для успішного здійснення управлінням освітнім процесом в умовах автономії ЗДО. У процесі діагностичної роботи були вирішені наступні завдання: виявили особливості розуміння працівниками суті управління освітнім процесом в умовах автономії ЗДО; проаналізовано стан реалізації управління освітнім процесом в умовах організаційної автономії ЗДО; виявлено і проаналізовано мотиваційну складову, особистісні пріоритети, системи мотивів і цінностей працівників ЗДО.
- ДокументРобоча програма курсу "Особливості викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у початковій школі"(2022) Гарачук Т. В.Робоча програма призначена для вчителів початкової школи, педагогів та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта
- ДокументРобоча програма курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності»(2022) Гарачук Т. В.; Кравець Н. Ю.Робоча програма з курсу «Методичні пазли НУШ: від новацій до інноваційної компетентності» призначена для вчителів для вчителів початкової школи та науково-педагогічних працівників, які працюють за спеціальністю 013 Початкова освіта.
- ДокументРобоча програма навчальної дисципліни "Сучасні педагогічні системи"(2022) Гарачук Т. В.Робоча програма призначена для науково-педагогічних працівників, здобувачів освіти, які працюють за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
- ДокументТЕМАТИЧНІ ДІАГНОСТУВАЛЬНІ РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА УКЛАДАННЯ(2023) Гарачук Т. В.У статті на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових, фахових та методичних літературних джерел розглянуто сутність та особливості проведення тематичних діагностувальних робіт в освітньому просторі Нової української школи. Досліджено думки науковців щодо сутності даного поняття, проаналізовано роль та завдання тематичних діагностувальних робіт, форми та типи завдань відносно окремих освітніх галузей, встановлено рекомендовану періодичність та кількість таких робіт тощо. Висвітлено специфіку проведення та оцінювання тематичних діагностувальних робіт, показано роль оцінювальних суджень та зворотного зв’язку при оцінюванні результатів навчання школярів.