Перегляд за Автор "Воронова С. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПРОАКТИВНИЙ КЕРІВНИК ЯК ЛІДЕР У САМООЦІНЮВАННІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ(2023) Воронова С. В.У статті проаналізовано та визначено поняття «самооцінювання», «проактивний керівник». Описано досвід роботи обласної школи для керівників закладів освіти «Проактивний керівник – якісна освіта» на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти». Доведено, що лідерську роль у процесах самооцінювання закладу освіти відіграє проактивний керівник.
- ДокументРобота з батьками: теорія та практика : навч.-метод. посібник(Астропринт, 2015) Воронова С. В.У навчальному посібнику наведено загальні відомості про сім’ю (життєвий цикл, функції, типи сім’ї); розглянуто педагогічну культуру та авторитет батьків в сучасних умовах. Визначено роль керівника загальноосвітнього навчального закладу у налагодженні співпраці з батьками; основні форми та методи взаємодії загальноосвітнього навчального закладу з батьками учнів; розроблено практичні рекомен- дації щодо оптимального сімейного спілкування; наведено розробки практичних занять для підвищення педагогічної культури батьків. Навчальний посібник пропонується керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, класним керівникам, батькам, студентам педагогічних університетів, слухачам курсів підвищення кваліфікації вчителів.
- ДокументСТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ФОКУС ЦІННОСТІ(2024) Воронова С. В.Визначення цінностей посідає провідне місце на етапі стратегування, оскільки саме вони є фундаментом освіти й наочним набором внутрішніх щоденних принципів, що сповідує заклад освіти задля виховання і розвитку здобувачів освіти, комунікації та партнерства з усіма членами громади.